/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
Harddisk i PS3
Fra : keven
Vist : 395 gange
100 point
Dato : 16-09-08 21:21

Har for nylig anskaffet mig en PS3, som jeg er meget glad for
Men tænkte om det er muligt at sætte dig eksterne harddisk til den? Her tænker jeg på den jeg bruger til min PC - da jeg har diverse film og musik på den. Kan man bare plugge den i USB stikket og køre den, den vej? Eller skal man til at ordne "alt mulig"'?

PFT Keven

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-09-08 21:44

Jeg kender ikke PS3 - men hvis der er USB stik
Citat
bør
den kunne snakke med din harddisk via en converter eller et USB ekstern harddisk holder.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 16-09-08 21:44
Godkendelse af svar
Fra : keven

Dato : 18-09-08 12:47

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-09-08 12:53

Selv tak....