/ Forside/ Teknologi / Hardware / Mac / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 750
Ram til MacBookPro
Fra : Walid9955
Vist : 425 gange
100 point
Dato : 16-09-08 20:51

Hey jeg ville opgrader min ram på min macbookpro.
Model:
MacBookPro4,1
2.4 GHz (ntel Core 2 Duo)
2 GB DDR2 SDRAM 667 MHz
så tænk jeg på hvad for type ram passer til min mac og vis jeg køber ram med 800 MHz kan den så klar det ?
ps kender I nogen onlineshop hvor jeg kan får den billiget

Kommentar
Fra : Immanueldk

Dato : 10-11-08 09:46

Hej Walid!
du skal väre opmärksom på det SKAL väre 200-pins ram, da det er dem der passer til din maskine.

Valget er ram, er op til hvor meget du vil give for ram.

f.eks
Corsair Mac Memory PC2-5300CL5 til 319 kr.- for 2GB er noget langsommere end
hvilket som helst anden märke med en CL (CL står for CLASSE) Så en CL4 er hurtigere end CL5, CL3 er hurigere end CL4 osv.

Kig efter ram, som er blevet testet på mac för, og det op til dig om du vil give det ekstra, for nogle hurtigere ram.

og så vidt jeg ved kan du ikke finde 800MHz ram, til macbook pro, jo hvis det var stationär.

Kommentar
Fra : Immanueldk

Dato : 10-11-08 09:47

MENTE

Corsair Mac Memory PC2-5300CL5 til 319 kr.- for 2GB er noget langsommere end
hvilket som helst anden märke med en laver CL (
CL står for CLASSE) Så en CL4 er hurtigere end CL5, CL3 er hurigere end CL4 osv.