/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
SE DETTE SPØRGSMÅL!!!
Fra : Caine
Vist : 904 gange
300 point
Dato : 16-09-08 19:50

Hvor mange af jer har set filmen Zeitgeist????
http://zeitgeistmovie.com/

den skal nok besvarer jeres spørgsmål ang. religionen.

Selve filmen er lavet af en person uden det store budget dette kommer til udtryk ved nogle til tider lidt dårlige animationer og "speciel effects" man skal ikke forvente at BBC eller Discovery Channel har lagt nogen penge i dette project. Denne film er 100% underground og indeholder nogle meget kontrovercielle områder af vores historie og FREMTID!

DENNE FILM ER DEN MEST SETE DOKUMENTAR PÅ NETTET TIL DATO!!!
Den 8.8 ud af 10 på IMDB.COM
http://www.imdb.com/title/tt1166827/

Citat
Documentary about a) the origin of christian faith b) how american banks have seized worldpower at the beginning of the 20th century c) how these 2 items are related to the wars fought in the 20th and 21st century

Du kan se den online på siden eller youtube...
Men du kan også hente den gratis over den torrent du kan hente fra siden
http://sector.yweb.sk/Zeitgeist.Final.Edition.DVDRip.XviD.torrent
http://zeitgeistmovie.com/dloads.htm
(Dette er fuldt lovligt BTW.)

/CaiNe

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 16-09-08 19:51

SE DETTE SVAR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 16-09-08 19:53

JEG KAN IKKE FINDE UD AF HVAD DIT SPØRGSMÅL ER

Kommentar
Fra : Caine

Dato : 16-09-08 19:56

Hej

Dette er er egentlig ikke noget spørgsmål... Det er et gammelt tip jeg skrev.

Men jeg mener at emnet er af så stor vigtighed at jeg ville gøre opmærksom på det endnu engang.

Og for ikke virke som en pointhøster har jeg valgt at skirve dette som spørgsmål og ikke et tip

// CaiNe

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 16-09-08 20:06

Bare en bunke ikke særligt godt underbyggede konspirationsteorier men hvis man synes det er spændene så ........

Men hvad var spørgsmålet?

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 16-09-08 20:08

Det er godt nok forvirrende skrevet, man kan faktisk næsten ikke forstå det.

Overskriften er meget misvisende du har jo sådan set kun et spørgsmål i teksten og det er ret uklart om det er et retorisk spørgsmål. Derudover virker det slet ikke som du tror når du skifter til store bogstaver midt i din tekst, det får dig til at fremstå som en der ikke kan få det vigtige frem i det du skriver.

Du spørger om vi har set den, så kan jeg passende spørger dig har du set den. For din tekst indeholder slet ikke noget der viser at du har, der er nogen links til sider som ville være de første man gik ind på hvis man skulle finde ud af noget om filmen, men næsten ikke noget personlig om hvorfor du gerne vil havde vi ser den, andet end det dårlige som optagelserne er ret dårlige samt den er undergrund, der er nogen der mener at hvis det var så godt ville der nok være flere som dyrkede det, derfor er undergrund ikke et kvalitettegn i sig selv.

Men held og lykke med at få folk til at se den, jeg personlig springer over.

Kommentar
Fra : Caine

Dato : 16-09-08 20:24

Hej Luke2000

Ja jeg kan godt se hvad du mener, med at det var lidt uoverskueligt sat op.

Denne film tager udgangspunkt i hvordan religionen startede og perspektivere denne hypotese videre over i den økonomiske opbygning af verdenssamfundet og et skræmmende påstulat vedr. de store krige ww1, ww2, vietnam etc. og hvordan de finansieres og hvilket afkast der rent faktisk er for nogen mennesker.

Alt i alt for man en forklaring på religion, krig, verdensøkonomien, terror, 911 etc.

// CaiNe

ps. Luke2000 jeg synes virkelig at du skulle give de 2timer til denne dokumentar

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-09-08 20:45

Citat
Alt i alt for man en forklaring på religion, krig, verdensøkonomien, terror, 911 etc.

Lige godt en grov påstand.

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 16-09-08 21:10

Rent opspind og groft manipuleret video teknisk nonsens - pænt indpakket ganske vist - og desværre også en måde at fange uvidendes interesse i et psodofællesskab...få et liv og tænk lidt rationelt Hvad fanden er det for en verden hvor mennesker hopper på den galaj

Ziggy99

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-09-08 23:10

Jeg tror nu mere på Allahn og hans ven Al Kaj

Kommentar
Fra : Caine

Dato : 16-09-08 23:15

Hej Ziggy99

Ud fra dit profil billede ligner du en pige på 15 år og jeg gad godt vide hvilken baggrund, du kommer med for at kunne påstå jeg er uvidende... Det står klart for mig at du tydeligvis ikke har gjort dit research inden for disse omtalte emner.

Med hensyn til rationel tænkning ser, det desværre bare ud til at du er en lille utopisk idealist. Der garanteret i naivitetens forunderlige skygge er formet af medierne og deres totale mørklægning for alt der hedder videnskab og "brugbar underholdning". Vi ser overhovedet intet til programmer der giver seeren nogen form for brugbar viden. Ihvertfald i et meget begrænset omfang.
OG det er DET jeg gerne vil berøre, da det er overhovedet ikke er nogen form brugerkontrol af medierne idag. De fleste mediestationer er statsstyret og de har helt frie tøjler til at "udvikle" de enkelte individer til en myrer. Der bare arbejder, sover og spiser. Forestil dig fremtiden for dette ideal

Du kan evt. læse lidt på denne tråd
http://kandu.dk/Spg122712.aspx

// CaiNe

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 17-09-08 08:52

Citat
Ud fra dit profil billede ligner du en pige på 15 år og jeg gad godt vide hvilken baggrund, du kommer med for at kunne påstå jeg er uvidende...

Hvorfor tror du at billedet forestiller mig...man bør ikke tro på alt hvad man hører og ser

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 17-09-08 08:55

Udfra dit profilbillede ligner du en børnelokker der står på lur i en mørk port eller hva

Kommentar
Fra : kanusti

Dato : 17-09-08 12:29

Hejsa!!!
Jo jo, konspirationsteorir er virkeligt spændende.....
Personligt syntes jeg ikke filmen giver mig flere svar end spørgsmål...
Den er dårligt sat op, og stiller spøgsmålstegn ved flere ting, men helt ærligt, så vil jeg hellere læse da Vinci eller Engle og dæmoner af Dan Brown, De løser lige så mange spørgsmål. På trods af de er rent FIKTION, Ligesom din film...
Og igen, Hvad er meningen med at vi alle skal bruge tid på at se den?????

Accepteret svar
Fra : mulberry

Modtaget 300 point
Dato : 18-09-08 10:57
Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-09-08 11:10

Citat
Vinci eller Engle og dæmoner af Dan Brown, De løser lige så mange spørgsmål. På trods af de er rent FIKTION
Det er da IKKE fiktion...må jeg være fri

Kommentar
Fra : Caine

Dato : 19-09-08 15:02

Endelig nogen kommer med noget!

Jeg var ellers ved at kaste håndklædet i ringen...

Mange tak Mulberry, jeg havde et par af de sites du peger på. Men resten kigger jeg da lige på...

Her er lige lidt til dig!:
http://www.bilderberg.org/
http://www.abovetopsecret.com/
http://www.jordanmaxwell.com/
http://www.theforbiddenknowledge.com/
http://www.bilderberg.underskrifter.dk/

Godkendelse af svar
Fra : Caine

Dato : 03-10-08 20:51

Tak for svaret mulberry.