/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
rejse til thailand
Fra : iceman1000
Vist : 610 gange
200 point
Dato : 16-09-08 12:47

hvor billigt kan det lade sig gøre at rejse til thailand i 14 dage med fly og hotel ??? i 2009 juni måned ????

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-09-08 12:50

Den billigste pris finder du ikke nu....

Lidt is i maven og bestil en afbudsrejse

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-09-08 13:00

Refi, det er kan jo kun lade sig gøre, HVIS der er en afbudsrejse

Ellers er det billigste at bestille flyrejsen i så god tid som muligt, med mindre du ønsker en færdig pakkerejse??

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-09-08 13:08

Citat
Refi, det er kan jo kun lade sig gøre, HVIS der er en afbudsrejse

Det er der altid - der er jo ikke noget rejsemål bortset fra Thailand

Kommentar
Fra : kylco

Dato : 16-09-08 14:25

Hej iceman1000.

Prøv lige at tjekke dette forum ud, der er mange Thailand-eksperter.

http://www.thailand.dk/forum/index.php

M.V.H.

Kylco

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 16-09-08 14:26

Ville ikke turde at satse på afbudsrejse til Thailand.

Derimod ville jeg lede efter afgange fra Hamburg.

Hvor billigt hotellet er kommer an på hvor lidt du vil nøjes med.

Det kan blive meget meget billigt og extremt primitivt.

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 17-09-08 15:23

Ved udrejse fra Hamburg kan du få en returbillet for ca 5000 kr (lidt under)

Hvor meget du så ønsker at bruge på Hotel er jo svært at vurdere.

Kommentar
Fra : iceman1000

Dato : 17-09-08 15:34

hvlikken hjemme side har du set det på ???

Accepteret svar
Fra : Thomas.Haugaard

Modtaget 200 point
Dato : 17-09-08 15:55

Du kan bare bruge en af de store søge sider. en af mulighederne er Momondo.

Godkendelse af svar
Fra : iceman1000

Dato : 17-09-08 16:22

Tak for svaret Thomas.Haugaard.