/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Molokyle-browser-visual basic
Fra : Eyvind
Vist : 515 gange
100 point
Dato : 16-09-08 10:19

Jeg leder efter en tråd hvor Molokyle henviste til en hjemmeside hvor man kan bygge sin egen browser i programmet Visual Basic 6..............................og nu kan jeg igen ikke finde tråden.

Ps. Jeg ved ikke hvilken af mine profiler der var med i den tråd.
Hilsen.
Eyvind
e.c
Emesen.

Accepteret svar
Fra : Olesen-50

Modtaget 110 point
Dato : 16-09-08 10:28

Måske det er nemmere at lede under mololyles - involverede- du har vist været mere flittig end ham?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-09-08 10:42

Ja der er mange, og jeg kan ikke få søgesystemet til at finde det.

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 16-09-08 10:55

Tak for dit forsøg Olesen-50, jeg fandt ud af søgesystemet.

"visual basic"+molokyle
og så kom jeg hertil:
http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=90105

Eyvind.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-09-08 11:00

Det er dit eget spørgsmål, du henviser til.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-09-08 11:19

Ja ja Ans - du bliver måske også gammel en dag, og kan ingenting huske.
Det er for resten anden gang, at jeg ikke kunne finde den opskrift.

Men nu har jeg fundet den Visual Basic 6 opskrift på at lave min egen browser.
Så er der lidt at lege med hvis der ikke er internet på det næste feriested.

Ps. Nu har jeg mailet den hjemmeside-adresse til mig selv, så jeg kan finde den igen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-09-08 19:20
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-09-08 19:21

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-09-08 19:26
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-09-08 21:26

Ja ja - men jeg har jo fundet den, og printet den ud.
Men det kunne da være sjovt med sådan en antikmisilstyremaskine.

Mon sådan en super enkel browser overhovedet kan hackes.