/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Markræs!!
Fra : Harring
Vist : 695 gange
60 point
Dato : 15-09-08 20:26

Mit spørgsmål lyder som flg:

Hvor kan jeg skaffe en bil til markræs her på lørdag?

En der har et forslag til hvor man skaffer en der kan køre og ikke koster en lort?

Tak

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-09-08 21:22

Spøg hos nærmeste autoophugger.
Det kan da være de har en der stadig kan køre.

Ellers måske www.guloggratis.dk

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 15-09-08 23:51

der er vel også en masse på den blå avis - www.dba.dk

Kommentar
Fra : Harring

Dato : 16-09-08 17:59

Har været på dba men det er røv og nøgler at finde rundt derinde og alt for mange skriver 1 kr i deres annonce og.....ja der fandt jeg ikke noget.

Mon der sidder en derude som kender en der har en lorte bil der kan køre men som står og fylder?*S*

Kommentar
Fra : Cortina01

Dato : 16-09-08 18:08

P.gr.a. tilskud til ophugning af udtjente biler, vil de fleste som minimum koste hvad der svarer til "skrotpræmien" (medmindre der er tale om afgiftsfri importerede biler / biler der har været afmeldt meget længe) og alt efter stand måske også lidt, eller en del mere.
Egentlige vrag findes der ikke så mange af mere, da myndighederne også kigger efter udtjente køretøjer ved landejendomme m.m. til gavn for miljøet, men til skade for os, der skruede på mekanik før computerstyringen holdt sit indtog, - og som stadig drømmer om, at gøre et "fund" som kan få konen / kæresten til, at udbryde: "HVAD vil du dog med det der ?"

Men held og lykke til.....