/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Spil Hakker
Fra : ipbirk
Vist : 609 gange
100 point
Dato : 15-09-08 19:18

Hej
Mit barnebarn hra købt en bærbar Acer Aspire 7220 som har følgende indold.
Processor: mobile amd Semprom (tm) processor 3600+,2000 Mhz, 1 kerner(r) logiske(e) processor(er)

Skærmkort: Nvdia Geforce 7000M / force 610M 256mb ram

Fysisk hukommelse: 1,75 GB

Mit spørgsmål går på om maskinen er kraftig nok til at spille lidt større spild på.

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 15-09-08 19:22

JA

hawaii7

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 15-09-08 20:26

Ja og nej, det kommer lidt an på hvad du mener med "lidt større" spil. Min core 2 duo 2.1ghz med 4gb ram og et gf8600, kan da snildt køre spil som HL2 og lignende, men da jeg prøvedet at køre team fortress 2 på den, blev jeg nød til at sætte kvaliteten ned, så han skal nok ikke regne med at køre de nyeste spil på den.

Kommentar
Fra : sekner3

Dato : 13-11-08 00:20

Hej. Dit barnebarn vil kunne spille ældre spil på den, men stortset ingen af de nyere spil (år 2005 og fremefter) vil kunne køre godt på maskinen. Kravene på de nye spil ligger mest i graffikkortet, og det anbefales derfor klart at købe en stationær computer hvis der skal spilles på den. Der kan graffikkoret jo skiftes med jævne mellemrum. Venlig hilsen Søren