/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
axelbjarne
Fra : bentjuul
Vist : 592 gange
500 point
Dato : 15-09-08 19:03

Udmærket tip du har her http://kandu.dk/tip18563.aspx, det kan evt. løses ved at indstallere 9.0.124.0 som er adobes seneste version.

Kom lige med en kommentar og få dine velfortjente point.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 15-09-08 19:12

Jep, ganske god info, bare for sent når man nu har trukket de sidste hårtotter
af for at finde ud af hvad der er galt

mvh klaudi

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 15-09-08 19:15

Jeg er helt enig klaudi men måske er der nogen der fortsat kan få løst deres problem ved hjælp af axelbjarne's tip.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 15-09-08 19:17

Nemli'

Accepteret svar
Fra : axelbjarne

Modtaget 500 point
Dato : 16-09-08 04:08

Det er da rart du værdsætter oplysningen, jeg kan se at selve tippet ikke ligefrem tog kegler under tiips og tricks. Underligt, fordi det må være udbredt ifølge normændene, ellers ville de nok ikke bringe det på bane.
Også rart med din tilføjelse bentjuul, så lærte man det....

mvh.
axelbjarne

Godkendelse af svar
Fra : bentjuul

Dato : 16-09-08 08:15

Tak for svaret axelbjarne.