/ Forside/ Interesser / Helbred / Alternativ behandling / Spørgsmål
10  MuGG3K 570
ondt i halsen
Fra : snaptil
Vist : 518 gange
100 point
Dato : 15-09-08 16:08

jeg er altid den første til at gå rundt og hoste lidt og senere hen få hovedpine og evt. ondt i halsen.
det er jeg ved at være godt træt af. nogen der kan sige hvorfor lige netop jeg er så udsat. hvilke faktorerer spiller ind og hvad kan jeg gøre for at modvirkke.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-09-08 16:33

http://www.avogel.dk/Forside_historie.php han er god at blive lidt klogere af ham vogel

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 15-09-08 17:42

Det jo nok din DNA som gør dig som du er.
Har du prøvet og tage vitamin piller og drikke en kop varm te før du skal ud af døren og lade være at indtag mælke produkter.

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 15-09-08 18:03

holde op med at ryge,,det er nok rygerlunger.

Kommentar
Fra : hyldeborg

Dato : 15-09-08 19:38

Prøv rød purpursolhat... Det sælges under navnet "Echinamin" . Du kan købe det hos Matas og naturkostforretninger og vist også på apoteket. Det er nogle dråber man skal drikke i et glas vand, når man kan mærke at forkølelsen/ondt i halsen er ved at komme. Jeg har hele min barndom og mange år som voksen døjet med mange og voldsomme forkølelser og ondt i halsen. (jeg er 43 år) De sidste ca. 8 år har jeg stort set ikke været hverken forkølet eller haft ondt i halsen pga Echinamin. Men det kræver at du altid har en flaske stående, for det skal tages med det samme du mærker symptomerne. Jeg tager ingen steder uden Echinamin. Hvis jeg skal på ferie tager jeg gerne dråberne forebyggende en uges tid i forvejen.

Vh
hyldeborg

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 15-09-08 19:50

Kan kun tilslutte mig hyldeborg´s råd - det virker - og jeg gør på helt samme måde

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-09-08 20:40

Citat
jeg er altid den første til at gå rundt og hoste lidt og senere hen få hovedpine og evt. ondt i halsen.
det er jeg ved at være godt træt af. nogen der kan sige hvorfor lige netop jeg er så udsat.

Det kan ingen brugere svare dig på, med mindre de kender dig godt.

Og hvem siger, at du er den første, der får ovennævnte gener. Det er jo symptomer, som en stor del af befolkningen har. Mange har de symptomer året rundt, meget afhægnigt af det de laver i hverdagen.

Hvad laver du selv .... er du udsat for træk .... er du klædt på, så det er tilpasset vejret, når du er ude ... ja ja ja , der er mange spørgsmål, men hvis du er meget i tvivl, så tal med din læge, han/hun kan måske gi' dig et svar.