/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Optage fjernsyn på bærbar
Fra : kondivand
Vist : 488 gange
100 point
Dato : 15-09-08 11:34

Min bærbare har indbygget dvd-drev med brænder.

Kan jeg godt sætte den til at optage udsendelser der sendes live på dr.dk.

Kræver det et specielt program, hvis jeg f.eks. programmere den til at optage på bestemte tidspunkter.

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 15-09-08 11:50

du kan bruge medie center eks,vis vista

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-09-08 12:09

Citat
Kræver det et specielt program

JA

Det kræver et TVkort (tuner) programmet følger med kortet......

Den skal jo vide HVAD den skal capture (fange)

MediaCenter i sig selv kan ikke optage fra fjernsynet eller antenne .... KUN fra nettet...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-09-08 12:19

Og der er dr.dk vist ikke mellem mulighederne i MediaCenter uden at betale..

Kommentar
Fra : kondivand

Dato : 15-09-08 12:23

Jeg er kun interesseret i at optage netbaserende udsendelser.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 60 point
Dato : 15-09-08 12:33

Så kan du bruge MediaCenter - men der er meget få kanaler UDEN at betale....

Godkendelse af svar
Fra : kondivand

Dato : 15-09-08 14:38

Tak for svaret refi.