/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Konen skal leje film, men hvilken er god
Fra : Uffe29
Vist : 673 gange
50 point
Dato : 14-03-03 20:37

Konen spørger mig hvilken fil der er god, men....jeg aner det ikke

Så derfor spørger jeg her:
Hvilken ny leje-film er god

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-03-03 21:25

Skærsommernatsdrøm den er vist god, og så er den Svensk.
Emesen.

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 14-03-03 21:27

Hvis I er til Science Fiction, så vil jeg kraftigt anbefale "Minority Report" med Tom Cruise.

Læs om den her http://www.blockbuster.dk/common/videodvddetails.asp?p=6&t=dvdrental&vid=4679&format=d eller her http://us.imdb.com/Title?0181689

Min smag går uden om "The sum of all fears" som jeg synes er ligeså langtrukken og kedelig som "Signs" men dig og ikke mindst konen om det.

Trist er det, at en massiv reklamekampagne kan løfte en middelmådig film......

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 14-03-03 21:29

Men hvad er jeres smag? "About a boy" skulle være et fint hit, når konen skal vælge....

http://www.blockbuster.dk/common/videodvddetails.asp?p=5&t=dvdrental&vid=4675&format=d http://us.imdb.com/Title?0276751

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 14-03-03 21:37

masser af action er nok den der fælles for os begge, men jeg er i sverige....og konen spurgte mig via msn

Vi plejede gerne at leje 2 (1 komedie og 1 action)

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 14-03-03 23:10

ja hvis ikke det er for sent nu hvad så men en dansk film..! "Elsker dig for evigt" den skulle være ektra sjov.!

God videoaften..!

Mvh

Solgaard

Accepteret svar
Fra : Melander

Modtaget 50 point
Dato : 14-03-03 23:45

det må vel være et valg mellem ET og Den uendelige historie.

for sytten syv da se en kakaofugl---------------------------------->

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 14-03-03 23:51

vil holde denne lille ting i skarp erindring næste gang jeg står og skal leje en film, eller måske bestille en pizza

- det havde jeg slet ikke tænkt på ..... her får man en masse gode råd når man ikke selv kan beslutte sig .......

huuuuiiiiii

Fnoller

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 15-03-03 17:32

Drop de bøvede film og læs højt for hinanden af den sidste jumbobog
- men pas på, den ikke bliver fedtet ind i pizza.

Godkendelse af svar
Fra : Uffe29

Dato : 15-03-03 22:02

Tak for svaret Melander.

Klassikeren E.T. er fed.....jeg kan huske jeg var med min storebror inde og se den i biografen. Det er vist ved at være et par år siden

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 15-03-03 22:03

Rellom...god ide, men desværre sidder jeg i sverige, og konen i danmark

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 15-03-03 22:30

det var de 2 første film jeg så i biograffen.....så deeet

huuuiii se en kakaofugl --------------> helt vild kakao