/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Cyber-Shot DSC-T3
Fra : egjegj
Vist : 390 gange
100 point
Dato : 14-09-08 15:48

Tænder for mit kamera det starter normalt op med alle de ting der plejer at stå i display fuldt normalt, men der kommer ikke billede af det man peger på i display, den siger også som den plejer og blits virker når man fotograferer men der kommer ikke noget billede på kortet. Skulle der være nogen der lige ved hvad der er sket? har ikke været på gulvet eller på anden måde stødt.

Kommentar
Fra : henrikkrebs

Dato : 14-09-08 16:51

Sidder der en lille 'lukker' foran linsen til at beskytte denne?

Hvis ja, så blæs kraftigt på den og tænd/sluk et par gange. Hvis det ikke hjælper så skub forsigtigt til den. Du risikerer godt nok at ødelægge mere end du reparerer, men hvis den ikke virker i forvejen...

Annuller spørgsmålet
Fra : egjegj

Dato : 25-09-08 00:51

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål