/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Refi "Lav dine PDF til Word."
Fra : Mone
Vist : 578 gange
100 point
Dato : 14-09-08 12:42

Vedr. dette tip

Citat
"Lav dine PDFer til Word." http://www.giveawayoftheday.com/pdf-to-word/

Refi, når jeg bruger dette link kommer PDF to Word converter ikke frem, og da jeg også selv
modtager mail fra Giveaway of the day, har jeg også prøvet den vej, men der får jeg heller ikke
PDF to Word converter frem får denne besked
Citat
Sorry, no posts matched your criteria.

Hvordan kom du ind

Kommentar
Fra : hardy

Dato : 14-09-08 12:53

hej mone
du kan hente her: http://www.hellopdf.com/
mvh hardy

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 14-09-08 12:54

Det samme konstaterede jeg og det program som en anden anbefalede var ikke gratis men på prøve i 30 dage.

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 14-09-08 12:57

hardy! Det program du foreslår er ikke gratis, som nævnt kun på prøve

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 14-09-08 13:09

Jeg må give dig ret....

Den amerikanske side viser indet...

Skifter du til en anden (forovenf.eks. tysk) er det et helt andet program der kommer frem...

Læser du DERES kommentaret undrer de sig også over hvor programmet pludselig er forsvundet hen....

Åbenbart var programmet "ikke frigivet" fra firmaet og dermed har de skyndt sig at fjerne det og lægge et andet.. (anden forklaring kan jeg ikke se)

Desværre har jeg slettet min download, men skulle andre have været hurtige og hentet det kan det jo lægges ud til download...

Dette har jeg svært ved at se skulle være ulovligt da det under alle omstændigheder KUN kan installeres idag.

Så med mindre nogen ligger inde med det og er hurtige er der nok ikke meget at gøre...

Jeg kunne nu godt forestille mig at dette giver så meget ramaskrig hos giveaway at det kommer igen snarest (en af de nærmeste dage) - sker dette skal jeg nok lægge det som tips igen...

Beklager - jeg er desværre uden skyld....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-09-08 13:16

Nu kører den amerikanske side så igen - men med et andet program....

Der undrer kommentatorerne sig også over HVAD der er sket

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-09-08 13:17

Citat
Free PDF to Word Doc Converter is such a desktop document conversion tool to convert Adobe PDF file to Mcirosoft Word Doc file - and it's totally for FREE!

http://www.hellopdf.com/

Den skulle være god nok, her er et billede fra min putter:
http://bildr.no/view/254426

mvh klaudi

Godkendelse af svar
Fra : Mone

Dato : 14-09-08 15:03

Tak for svaret refi.