/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
program/hjemmeside. ok pc
Fra : steffen15
Vist : 530 gange
100 point
Dato : 13-09-08 19:51

hej alle sammen findes der en hjemmeside eller et program som kan se om ens computer er god ???
kender 3dmark og canyourunit.. men ville gerne prøve noget andet .. mvh steffen

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 13-09-08 20:42

God til hvad?

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 13-09-08 21:22

i windows vista kan man få en karakter hvis du viser engenskaber for computer og klikker ydeevne

Kommentar
Fra : annvibeke

Dato : 13-09-08 21:28

Hvis du med 'god' mener sund og rask, så har jeg haft mægtig glæde af: http://pcpitstop.com/pcpitstop/default.asp
(hvis du ikke kommer ind, hvor det er min hensigt - skal du vælge 'full test' ude til venstre)

Du trykker på 'new member' - og næste gang på 'don't create an acount' (selvom det er gratis at være medlem) - næste tryk er på 'let's go'

På et tidspunkt går skærmen i sort (til info så du ikke dør af skræk )

Resultatet kommer med flueben og krydser - alt efter tilstanden, og der vil ved krydserne være forslag til ændringer...

mvh/ann-vibeke

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 100 point
Dato : 14-09-08 06:14

Her en fin lillre samling af programmer til at måle din pc's ydeevne:

http://www.active-hardware.com/english/benchmarks/benchmarks.htm

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : steffen15

Dato : 14-09-08 10:28

Tak for svaret molokyle.