/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Vista og Dynamicweb (CMS)
Fra : Guild
Vist : 680 gange
100 point
Dato : 12-09-08 16:51

Hej til alle,
Jeg er den lykkelige ejer af hjemmesider hos Dynamicweb i deres CMS (content management system). Har altid kunnet redigere siderne på min gamle stationære PC med XP.

Nu har jeg købt en HP bærbar med Vista HP, og kan komme ind i administrations-modulet, kan åbne de enkelte sider, kan redigere i "sidens navn" men .. men

Feltet, hvor jeg normalt kunne rette i tekst etc, er nu en "firkant med et rødt kryds" !!!

Nogle der har en mulig løsning ??
Den rigtige løsning belønnes med extra 1000 point !

Fredagshilsen fra
/PG

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 12-09-08 17:38

Hvis du vil belønne det rigtig svar med 1000 point var det så ik en ide og vælge 1000 point istedet for 100.

Eller du måske bare for sjov du vil giver dem...

Kommentar
Fra : genbrug2

Dato : 12-09-08 21:39

"firkant med et rødt kryds"Du mangler enten Flash eller Macromedia
Prøv www.adobe.dk

Kommentar
Fra : genbrug2

Dato : 12-09-08 22:39

Giv point´s til ANDRE, vil ikke have dem.
Men noget er der galt med ADOBE +/-

Kommentar
Fra : genbrug2

Dato : 13-09-08 02:53

ELLER den sidste NYE mode-DULLE fra MS....?

Søg selv efter light/ ning expression
og installer efter BEHOV.
KAN IKKE ANBEFALE DET. men vil du__så vil DU
LAAAAAAAAAAAAAAANGSOMTTTTTTTTTTTTTTT

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 23-11-08 21:17

tja. Det er nok ikke dit styresystem der er problemet men at du mangler et plugin i form at en evt. java afspiller en flash player.

Flash: http://get.adobe.com/flashplayer/
Java: http://java.com/en/download/index.jsp

Hvis du benytte internet explore så prøv enten at opdater den, gennem windows auto update service. Eller benyt et godt alternativ som firefox: http://mozilladanmark.dk/produkter/firefox/

mvh. Rudik
www.netkit.dk