/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Mistet kontrol over internet
Fra : USJ9
Vist : 649 gange
400 point
Dato : 11-09-08 23:35

Jeg har åbenbart fået noget skidt ind på computeren. Når jeg trykker søgeresultater frem i f.eks google, bliver jeg mod min vilje sendt et andet sted hen. Det er til reklamer og porno og alt muligt irriterende.
Har kørt en superantispyware uden resultat.
Bruger firefox og kan ikke end gang komme ind på mit hotmail.

HJÆLP HJÆLP HJÆLP

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-09-08 23:40

smut herind og læg dit spørgsmål i kategorien runscanner forum

gratis at oprette sig og bruge forum

http://www.malwarecheck.dk/forum/

Kommentar
Fra : severino

Dato : 11-09-08 23:46

Prøv at starte op i fejlsikret tilstand, og se om du så kan komme ind på din hotmail !
Og lad os så høre hvordan det går!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-09-08 23:51

severino når spørger har en infektion og bliver redirigeret skal den væk først og fremmest da den downloader yderligere skidt og møg !

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 12-09-08 00:31

Så hiv dog din netledning ud, sluk for nettet og så rens din maskine uden at være på internettet.

Kommentar
Fra : USJ9

Dato : 12-09-08 00:39

Har været på malware - logfile siger, at der ikke er mere. Jeg har igen kontrol over min søgemaskine, men kan stadig ikke komme ind på min hotmail. (Bruger firefox )
Vil prøve at lade avast summe over natten og se i morgen. Point vil herefter tilfalde den rette.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-09-08 01:02

Hvis du bruger indstillingen så hotmail husker dig i Firefox, så klik på Glem mig og log så ind med din hotmail adresse og kodeord, det virker hos mig når jeg har problemer med at logge på

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 400 point
Dato : 12-09-08 07:23

du siger du har været på malwarecheck - øhh - i så fald ville du have kontrol over din maskine på nettet igen Prøv nu - de hjælper med garanti - du kan have alt muligt skjult uden at vide det jo.

Kommentar
Fra : mikkelbach

Dato : 12-09-08 07:53

På nettet ligger et program der hedder Ccleaner Det kan downloades her: http://www.ccleaner.com/ Det er gratis og renser pc-en for en masse "snavs" Det er muligt at fra eller tilvælge hvad man vil fjerne. Det fjerner også instillinger du selv har bestemt, men det kan jo gendannes. Jeg bruger det meget ofte og min pc kører fint

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-09-08 08:04

Argh....

Det er vel popup der ligger sig øverst....

Har du ikke popupfilter... ?????

Godkendelse af svar
Fra : USJ9

Dato : 12-09-08 09:47

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : mikkelbach

Dato : 12-09-08 10:01

Selv tak

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-09-08 10:37

velbekomme