/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
handlingen afbrudt
Fra : trimare46
Vist : 547 gange
300 point
Dato : 11-09-08 16:04

hjælp hjælp hjælp

jeg kan sgu heller ikke åbne jeres svarmails
gider i godt svare mig på
run-rik@andersen.mail.dk

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-09-08 16:34

Hvad mener du med at åbne dem...

Mener du linkene ikke virker....

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 11-09-08 17:27

ja lige netop. når jeg trykker på linket kommer samme dialogboks frem. og det gør den igen, efter at det virkede kort tid efter at jeg kørte en systemgendannelse.
jeg ved sgu ikke hvad der sker.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-09-08 17:34

Hent Mailwarebytes scanner hos mailwarecheck

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 300 point
Dato : 11-09-08 17:40

det kan såmænd være så uskyldigt at det er blockup stopper af den ene eller anden art der gør det - prøv i første omgang at klikke ctrl - eller shift samtidig som du klikker på linket

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-09-08 17:44

alternativt så kopier linket og sæt op i adresselinjen indtil løsning foreligger.

Godkendelse af svar
Fra : trimare46

Dato : 11-09-08 17:55

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-09-08 17:57

Da du har haft chrome - var den sikkert sat som standard browser....

Da du ikke længere har den er der muligvis blot rod i din opsætning af mailprogrammet....

Løb det lige igennem så din nuværende browser står som standard....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-09-08 18:13

velbekomme