/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
handlingen afbrudt
Fra : trimare46
Vist : 929 gange
300 point
Dato : 11-09-08 15:45

jeg kan ikkeåbne en mail fra match.com.
der kommer en dialogboks med teksten handlingen blev afbrudt pga. begrænsninger på computeren. kontakt systemadministratoren.
hvad skyldes det og hvordan afhjælper jeg problemet.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-09-08 15:53

Der er enten snavs i mailen eller du har ikke det program der skal bruges til at ågne.

Det er mit gæt.

Accepteret svar
Fra : Olesen-50

Modtaget 310 point
Dato : 11-09-08 15:54

Og jeg gætter på, at mailen er for stor.. tøm din mailboks

Spørg afsenderen om det ikke er muligt at pakke det der bliver sendt

Godkendelse af svar
Fra : trimare46

Dato : 11-09-08 16:28

Tak for svaret Olesen-50.

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 11-09-08 16:31

jeg ved ikke om det var det der var galt. nu har jeg kørt en systemgendannelse og så virker det igen.
måske har det noget at gøre med, at jeg en kort tid har haft google crome lagt ind. det er smidt ud igen

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 11-09-08 16:58

Hej
Jeg har også lige måttet smide min gmail ud og køre på min TDC-konto. Jeg fik meddelelsen server-time-out. Den havde jeg i sidste omgang sat til max=6 minutter. Efter at jeg har smidt gmail ud, fungerer det andet igen optimalt.
Hilsen Ingelein