/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Backup. Norton Ghost.
Fra : Sygate
Vist : 454 gange
300 point
Dato : 11-09-08 00:28

Er der ikke en der lige kan skære ud i pap hvad Norton Ghost går ud på?
Jeg ved godt at man kan lave et såkaldt image af hele sin computer og smide det på igen hurtigt hvis der skulle gå noget galt osv.

Jeg har en CD med Norton Ghost på.
Den smider jeg ind i mit drev og hvad gør jeg så?

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 11-09-08 00:37
Accepteret svar
Fra : axelbjarne

Modtaget 310 point
Dato : 11-09-08 00:40

Manual på engelsk, men du burde have den liggende på CD'en også

http://www.symantec.com/en/uk/norton/support/productdetail/manuals.jsp?pvid=nghost_14

Godkendelse af svar
Fra : Sygate

Dato : 11-09-08 10:37

Ja ok.. det var den danske jeg først havde set. Den fik jeg ikke meget ud af.
Men den her engelske ser jo fin ud. Den må jeg lige labbe i mig

Takker.