/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
JPEG filer, UDF formatering???
Fra : olarsen
Vist : 687 gange
100 point
Dato : 10-09-08 20:56

Hej,
Jeg skulle bruge min DVDHDD afsp. til at vise 'JPEG' billeder med, men det virker ikke. Jeg var nødt til at ty til brugervildledningen for at finde ud af hvad mit problem var. DVD'en kan godt afspille JPEG filer, men ikke hvis CD'en er formateret i UDF! . . . og det gør min PC's CD/DVD drev lige nøjagtigt . Kan jeg gøre noget for at ændre på dette forhold, uden at skulle skifte CDDVD-drev. Ny SW? f.eks.

Accepteret svar
Fra : berno82

Modtaget 100 point
Dato : 10-09-08 22:06

Skaf nero eller et andet brænder program der kan brænde i ISO format, men kunne da forstille mig dit eget også kan det.
Jeg troede faktisk ikke der var nogen der brugte UDF mere da der er så få drev der kan læse det.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 10-09-08 23:28

Er det en gammel DVD afspiller du har?

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 11-09-08 14:00

Du vælger bare i dit brænder software hvilken format den skal brændes i.

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 11-09-08 19:45

Det er en HP PC med DVD læser og CD ROM læser/brænder med SONIC SW, jeg kan ikke finde noget om hvor man kan vælge hvilken formattering man vil anvende. Man får bare en besked om at
Citat
formatnavn er :UDF

Kommentar
Fra : berno82

Dato : 11-09-08 22:50

der må være et sted under indstillinger du kan vælge om det skal være ISO eller UDF, jeg har Sonic RecordNow, der kan man dog ikke vælge, men det er altid ISO den brænder i, ellers må du finde et ordenligt brænder program, som nero :)

Godkendelse af svar
Fra : olarsen

Dato : 22-09-08 21:02

Tak for svaret berno82.

Fandt min gamle NERO 5.0 CD og vil nu forsøge om det skulle virke bedre