/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
internet går fast.
Fra : gufi9
Vist : 448 gange
100 point
Dato : 14-03-03 12:55

halllllllllllooooooo.
Kan i hjælpe mig.
Når jeg tager musik ned fra vh1 eller andre sider hvor man kan hente videoer ned,så kan jeg se videoen,men når den er færdig og jeg skal se en anden,så er det hele gået i lås og jeg kan kun slukke for computeren og starte forfra,det er s.. deprimerende.
Håber at i ved hvad det er.
Mvh frankie.

Kommentar
Fra : als

Dato : 14-03-03 13:33

Hvilket styresystem? Har du tjekken for virus, spyware og andet skidt?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-03-03 13:34

Prøv at køre en diskoprydning og en defragmentering (start >> tilbehør >>systemværktøjer ) . Det lyder som om der ikke bliver ryddet godt nok op i dine temporary filer, noget windows aldrig har været specielt god til. Du kan osse prøve at restarte Internetnet Explorer efter hver musik fil du downloader.

Kommentar
Fra : gufi9

Dato : 14-03-03 13:40

hejsa.det er win ME,jeg har og det er jeg ikke så tilfreds med,men jeg skal lige finde ud af hvordan man får diskettedrevet til at starte først når man åbner computeren,den er sat tilbage så computeren starter hurtiger op,har jeg hørt.og derfra vil jeg så installere
win 98 SE.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-03-03 13:46

Gå ind i bios og vælg floppy a som første boot device

Kommentar
Fra : philipf

Dato : 14-03-03 14:00

inde i bios - tryk på "delete" når styresystemet
er ved at starte op

Kommentar
Fra : kanjegik

Dato : 14-03-03 19:40

Du fortæller ikke meget om hvad program du bruger til at se musikvideoer med! Sørg først og fremmest for at alle dine codecs er opdateret, samt DirectX.

tedd og philipf har ret med hensyn til at få bootet på diskette - men Win98-SE kan sagtens bootes fra cd-rom, det er dog samme mekanisme med at få sat hvad der skal boote først.

Jeg er inkarneret Win98-SE-bruger og kan kun støtte din beslutning , og har ingen problemer med at køre det....

Vend tilbage med flere oplysninger, eller vend tilbage når du har op/nedgraderet din Win-ME

Mvh

Accepteret svar
Fra : egjegj

Modtaget 100 point
Dato : 15-03-03 08:36

Du bør undersøge hvor varm din cpu bliver allerførst, over 50 så ville jeg prøve at få den kølet lidt bedre. Maskiner der fryser er tegn på at de har det for varmt ()))

Kommentar
Fra : gufi9

Dato : 16-03-03 11:25

Hej jeg takker alle for hjælpen,det var noget jeg kunne bruge.og til egjegj vil jeg sige"min comp står lige klods op af radiatoren"ups.jeg flytter den idag.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 29-03-03 13:30

lyder som om du har løst problemet.....husk at trykke accepter som svar over den kommentar som hjalp dig bedst

Godkendelse af svar
Fra : gufi9

Dato : 29-03-03 13:38

Tak for svaret egjegj.