/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Canon i560x virker ikke
Fra : BjornJ
Vist : 2147 gange
100 point
Dato : 10-09-08 18:44

Min printer Canon i560x vil ikke skrive ud.
Jeg har prøvet alt! rensning af printerhoved, udskrivning af testark o.s.v..
Der står fejl 5200!
Er der nogen der ved hvad de betyder?

Bjørn

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 10-09-08 18:50

Prøv at se i manualen der fulgte med da du købte printeren.
Det er en fordel at den kommer med en fejlkode.

hawaii7

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-09-08 18:56

Head overheating error

Nyt printerhoved...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-09-08 19:00

Enkelte har været heldige ved blot at hive strømstikket ud - vente lidt - og sætte det i igen....

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 10-09-08 19:02

Jeg kan ikke finde noget, om tjenestefej 5200, i manualen. Angående fejlfinding henvises der til
brugervejledningen i compteren: Der kan jeg heller ikke finde noget,

Nyt printerhover! Mon det kan betale sig?

Bjørn

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-09-08 19:11

Citat
Nyt printerhover! Mon det kan betale sig?

Sikkert ikke med de priser der er på printere idag....

Men prøv lige den med stikket - det kunne jo være....

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 10-09-08 20:31

Prøve at geninstall i din pc igen...

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 10-09-08 22:14

Jeg har prøvet at genindstalerer, men det hjalp ikke.
Hvad fejl 5200 er, må da kunne findes et sted!
Ellers er der da ingen frund til at skrive et nummer på fejlen.

Bjørb

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 100 point
Dato : 10-09-08 22:29

Head overheating error

Det fik du at vide for 3½ time siden....

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 10-09-08 22:53

refi:
Hvor ved du det fra?
Jeg har været inde i "Hjælp og support" og søgt på "Tjenestefejl 5200", men et er der ikke noget der hedder.
Efter genindstalering, som anbefalet af pk2dk99, har jeg nu i kontrolpanelet et ikon der hedder
"Canon i560(kopi1) det kan jeg ikke slette.
Når jeg h.klikker på det får jeg muligheden for "Benyt som standard printer" det får jeg ikke når jeg h.klikker på det oprindelige ikon.
Måske er det her hunden ligger begravet.

Bjørn

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-09-08 23:43

prøv at søge på "code 5200 canon" - så er det aller øverste hit....

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 11-09-08 00:11

Hej refi
Det var på Google jeg skulle søge, ikke?
Det har jeg i hvertfald gjort og fandt en masse om fejl 5200. det var godt nok ikke på Canon i560x, men på nogle andre Canon printere.
I morgen vil jeg prøve at rense printerhovedet, det kan der ikke ske noget ved for hvis det ikke hjælper så er det ud!
Om jeg skal have en Canon igen vil jeg gerne have nogle tip om.

Bjørn

Godkendelse af svar
Fra : BjornJ

Dato : 03-12-08 18:20

Tak for svaret refi.
Jeg har købt en anden printer, den gamle er skrottet og jeg har udbudt de blækpatroneer jeg har kandu, men der er ingen aftagere.

Bjørn