/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Sletter indkomne mail
Fra : bibsamie
Vist : 417 gange
300 point
Dato : 10-09-08 09:57

Hvad er grunden til at mit mailprogram sletter alle indkomne mail, jeg har for nylig hentet programmer til opstart af min nye iphone, kan det have nogen indflydelse på dette problem

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-09-08 10:03

Næppe....

Så beskiv lige problemet "lidt" mere specifikt...

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 10-09-08 10:13

refi

når jeg har modtaget en mail gennemlæst den og lukker den så forsvinder den umiddelbart derefter

per

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 10-09-08 10:14

refi jag havde ca 100 mail liggende da jeg ikke sletter dem

per

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 10-09-08 10:20

Gå ind under indstillinger og se hvad den er sat til fjern evt.flueben under slet når læst

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-09-08 10:44

Hvilket mailprogram ?

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 10-09-08 10:49

skal lige til byggemøde kommer igen senere

mvh
per

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-09-08 11:10

kig lige om du har foretaget en ændring uden at tænke over det

funktioner - indstillinger - vedligeholdelse - der er nok lidt flueben der skal fjernes (måske)

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 10-09-08 16:17

Windows internet explorer

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 10-09-08 16:19

windowa mail selvfølgelig

per

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 300 point
Dato : 10-09-08 16:48

Med mindre du har lavet en regel der flytter/sletter meddelelser når de er læst - sååååå

Ligger de ikke i slettet post eller anden mappe.....

Godkendelse af svar
Fra : bibsamie

Dato : 10-09-08 18:48

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-09-08 19:01

Og resultatet var ??????

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 10-09-08 20:42

refi

da du var den første der svarede syntes jeg det er ok at du modtager pointene, men der var ingen af svarene der kunne bruges, så jeg prøvede at aktivere vis alle meddelser og så var de der fan igen jeg må have aktiveret denne knap under installering af iphonen.

mvh
per

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-09-08 21:00

Ok....

Hovedsagen er jo at fejlen blev fundet