/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
luk et spørgsmål
Fra : thoustrup
Vist : 396 gange
100 point
Dato : 09-09-08 23:46

jeg vil gerne slette mine spørgsmål som er besvaret. altså dem som I vil slette automatisk efter nogel mdr.

jeg har kigget rundt omkring, men jeg kan ikke finde ud af det.

mvh
Thoustrup

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-09-08 23:48

Det kan du ikke. Det er jo en del af den vidensdeling, der er på kandu

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 110 point
Dato : 09-09-08 23:51

Spørgsmålene bliver ikke slettet, men annulleret, hvis du ikke inden for 3 mdr. accepterer et svar.
Spørgsmålene vil stadig være mulige at se, hvis der bliver søgt i din profil.

Godkendelse af svar
Fra : thoustrup

Dato : 10-09-08 00:17

Tak for svaret ans.
jeg tror jeg forstod, dvs, når jeg nu acceptere dit svar, så er det et lukket spørgsmål?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-09-08 00:36

Ja dit spørgsmål er lukket/et svar accepteret , men det vil stadig være muligt at se det. Du kan ikke få det slettet på kandu.

Du (samt brugerne på kandu) kan i din profil se de spørgsmål, som du har stillet/lukket/annulleret.

http://www.kandu.dk/userhist.aspx?uid=255639