/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
billig internetforbindelse
Fra : johanma
Vist : 490 gange
200 point
Dato : 09-09-08 22:29

Hej,
Jeg har søgt efter billige internetforbindelser men ved ikke hvad jeg skal vælge...
Havde besluttet mig for have clear-wire, men de dækker ikke min adr.
Jeg kan nøjes med 1 Mbit.
Jeg har ikke fastnet telefon.

Hvad er billigst og hvad er bedst?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-09-08 22:46

Jeg har ikke sammenlignet priser, men sønnen har undersøgte da han flyttede hjemmefra, han valgte Telia

Accepteret svar
Fra : ferik

Modtaget 210 point
Dato : 09-09-08 22:53

fullrate.dk

Kommentar
Fra : wulffe83

Dato : 09-09-08 23:42

Heej

Nu ved jeg ikke hvorfor, men jeg syntes små internet forbindelser (1 - 4 Mbit) Er sygt dyre :)

Hvis jeg var dig ville jeg få 2 Mbit/512 kbit fra Cibercity til 199 kr.

Jeg syntes stadig det er dyrt

Jeg køre med 10/10 Mbit fra TDC og det koster mig 399 kr. Også kan man da sige man får noget for pengene. Det skal så også lige siges at jeg får en masse rabat efter som jeg "overtog" mine forældres abonnement

Kommentar
Fra : Naqibullah

Dato : 10-09-08 00:03

Som ferik siger fullrate.dk

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 10-09-08 09:23

jeg har for kort siden hjulpet en med at få Fullrate internet med fri telefon til fastnet, pris 199-KR pr mdr, vedkommende havde ingen internet, men TDC telefon, som kostede ca, 175-KR pr mdr.
dvs at internet kommer til at koste ca. 25-KR pr mdr
det syntes jeg er billigt

Kommentar
Fra : kj

Dato : 10-09-08 12:21

Jeg har netop undersøgt det, og er nået til Full-rate

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 10-09-08 23:56

i følge reklamerne kan man jo få en 2mbit/512 kbit forbindelse hos fullrate til omkring 160kr, så vidt jeg husker. Som visse folk har pointeret, er det lidt dyrt, specielt set i forhold til at jeg har en 10/2 mbit hos CC til små 300kr.

Kommentar
Fra : johanma

Dato : 11-09-08 08:25

er der nogen af jer der kender stofanet?
- det ser ud til at der er ubegrænset forbrug til 149 kr. pr. mdr.
men er de ok?

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 11-09-08 08:44

"johanma"
jeg kender et par stykker, der er holdt med stofanet,
jeg har en gang siddet og skulle hjælpe en med opsætning, og ringede til deres support, det var en dårlig oplevelse

Godkendelse af svar
Fra : johanma

Dato : 11-09-08 09:32

Tak for svarene ferik også ang. stofanet