/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
curser bliver skubbet væk 2
Fra : constancef
Vist : 611 gange
100 point
Dato : 09-09-08 17:35

hejsa allesammen
Hjælp mig og som jeg har registreret flere andre, det havde ingen effekt at rense ved det røde lys, så jeg efterlyser bedre løsning, da jeg spiller meget bingo, og derfor skal kunne klikke hurtigt er det et problem, nu kan i drille med bingo, men der er en chat vedhæftet, og det sociale der , går jeg meget op i.
mvh
vibewke

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-09-08 18:33

Citat
curser bliver skubbet væk
Fra : constancef Vist : 66 gange
50 point
Dato : 02-09-08 03:26

--------------------------------------------------------------------------------
hejsa, nu vil jeg spørge , selvom det for de erfarne nok er et dumt spørgsmål, men jeg har været irriteret længe over, at min curser bliver kastet væk fra det sted jeg skal klikke, som om 2 sydpoler mødes. kan i hjælpe mig
pft
venligst vibeke

--------------------------------------------------------------------------------
Favorit

Accepteret svar
Fra : LuffeA
Modtaget 60 point
Dato : 02-09-08 04:24

--------------------------------------------------------------------------------
Et tabt hår der ligger under lampen laver tit det nummer med mig.

Jeg går ikke ud fra at den har kugle på maven, i så fald skal den blot renses.

Godkendelse af svar
Fra : constancef

Dato : 02-09-08 06:00

--------------------------------------------------------------------------------
Tak for svaret LuffeA.
det køber jeg, luffe, det må være et kattehår , for det kan da ikke være mig der fælder, nej det kan du ikke mene,
mange hilsner
vibeke

Kommentar
Fra : constancef

Dato : 09-09-08 17:32

--------------------------------------------------------------------------------
hejsa
jeg er lidt skuffet, for det har ingen effekt haft på problemet, så jeg lægger spørgsmålet ud igen
mvh
vibeke

hvis der er nogen der kan hjælpe

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-09-08 18:47

Skift batteri den mus....

Accepteret svar
Fra : k_m_s

Modtaget 100 point
Dato : 09-09-08 19:26

Jeg har været ude for at det var mussemåtten der var skyld i at cusoren blev skubbet ud til siderne.

Kim

Kommentar
Fra : constancef

Dato : 09-09-08 19:49

tak kim, ja jeg har overvejet om det kunne være den, men har ozo tænkt over, da de små fødder begyndte at falde af, var det problemet startede, at det nok er vigtigt at musen er helt plan, altså fri for snavs og ujævnheder.
mvh vibeke

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-09-08 19:57

Hvis det er en lasermus må du IKKE løfte den - så sker det.....

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 09-09-08 20:02

Niksen biksen hvis det er en PS2 mus vend der om tag låget af til kuglen ok tag kgulen ud. Der hvor kuglen har kørt kan du se en masse lort, som mussen han ovenpå i lang tid, flern det med en pinsæt og dit problem er løst.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 09-09-08 20:06

Citat
som mussen han ovenpå i lang tid, flern det med en pinsæt og dit problem er løst.

Er sgu træt så rengør bare musen på de ter hjul der er GODNAT DO

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 09-09-08 20:07

ter=tre

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-09-08 20:18

Der er sgu da ingen der bruger kuglemus mere

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-09-08 21:23

Du skal lige sikre dig at det er den rigtige driver til den mus.
Er det en radiomus, så kan skærmen eller andet elektrisk genere.
Musen skal hvile på alle fire fødder, som holder en bestemt afstand fra underlaget.
Du kan også i musprogrammet indstille accellerationen så den ikke farer afsted.

Kommentar
Fra : constancef

Dato : 09-09-08 21:50

hej
Nej det er ikke en kuglemus, og , nej der er ingen fødder, jeg har siddet med pincet, og fik også noget med, det er ikke et styringsproblem af musen som sådan , altså at den løber fra mig, den reagerer som når 2 ens poler mødes, svipper den ud til siden, og det er ikke til samme side hvergang.
mvh vibeke

ps, godnat dr.med. og sov rigtig godt

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-09-08 21:55

Så må det jo være batterier der trænger til udskiftning....

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 09-09-08 22:02

Citat
Der er sgu da ingen der bruger kuglemus mere
Jo jeg har to der er i brug og tre andre
jeg har siddet med pincet (sluk computeren medens du gør dette) og fjern det lort der er på hjulene(gamle bussemænd div.hår, hud rester, støv, alting.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-09-08 08:22

Måske du kan lære lidt her....

Kuglemus er YT....

Godkendelse af svar
Fra : constancef

Dato : 11-09-08 00:05

Tak for svaret k_m_s.
problemet er løst er jeg sikker på, jeg har nu kørt uden musemåtte hele dagen, og jeg har intet problem haft, så tusind tak kim
mange venlige hilsner
vibeke

Kommentar
Fra : k_m_s

Dato : 11-09-08 18:56

Hej Vibeke
Glad for det hjalp
Det lød også som nøjagtig det samme min cusor gjorde.

Hilsen
Kim