/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
sider med billeder ar frisurer
Fra : salacia
Vist : 1517 gange
180 point
Dato : 09-09-08 15:02

Hejsa.
Jeg vil gerne have farvet hår. Jeg vil gerne have farvet næsten hele håret mørkebrun. Men det yderste/øverste skal forblive min naturlige farve, som er mørkblond/meget lysbrun. Jeg har mørke øjne, så håber og tror det vil se flot ud.

Jeg har selv ledt og ledt på nettet med billeder af frisurer med farvet hår, men kan bare ikke finde nogen der minder om den frisure jeg gerne vil have, så vil høre om der er nogen af jer der har fundet noget?

1000 tak på forhånd

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 09-09-08 15:09
Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 09-09-08 15:19
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-09-08 15:19

Fra et tip her på kandu

her er et program hvor du kan oploade et billede af dig selv og lave det fuldstændig om . der er masser af forskellige muligheder , forskellige hårpragter, øjne farver , du kan pumpe læberne med botox , lægge makeup , forlænge øjnevipper blege tænderne m.m. jeg pøvede med et billede af mig selv og manden spurgte hvem er det ??? haha så det virker .

husk at registrere dig først og det er selvfølgelig gratis

http://www.taaz.com/

Kommentar
Fra : salacia

Dato : 09-09-08 15:19

tak steffen15, men disse har jeg dog prøvet. Og det program skal man købe før man kan prøve det.. ved ikke om der findes et der er gratis..

Accepteret svar
Fra : hyggemor

Modtaget 180 point
Dato : 09-09-08 16:41

Denne her har jeg haft meget sjov med:

http://www.ukhairdressers.com/hair_move/index.asp

God fornøjelse

Godkendelse af svar
Fra : salacia

Dato : 10-09-08 15:39

På det link du sendte var der flest billeder, så det kan jeg bedre bruge end de andre links, men tak til alle for deres svar