/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
kan man spille på den ?
Fra : return
Vist : 599 gange
50 point
Dato : 09-09-08 14:52

hej vil lige høre om det er muligt at spille lidt store spil på nogle af disse pcer??

liger lige et link her til gul og gratis http://www.guloggratis.dk/computere?q=&area=2&timelimit=&minprice=0&maxprice=1800&offset=0

spørger fordi jeg kender en der gerne vil ha sig en brugt pc hvor man både ka n komme på nettet og også spille spil måske quake -roller coaster osv

det er bare denne side man kommer ind på når man klikker på linktet jeg spørgwer om

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-09-08 14:55

Prøv at trykke på dit link....

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 09-09-08 15:09

Ja klart du kan godt spille quake.... 1.
Men altså du kigger bare på bagsiden af spillet så står der system krav også kan du sammenligne med det der står om computerne.

Find eventuelt spillet på nettet og læs om systen krav hvis du/han/hun ikke har spillet endnu.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 09-09-08 15:15

Det er ikke de bedste computere og ikke nogen jeg ville anbefalde, hvis man gerne vil spille de nyere spil.

Kommentar
Fra : Djkruntz

Dato : 09-09-08 15:40

Skal det være en bærbar?
eller..

Kommentar
Fra : return

Dato : 09-09-08 18:20

nej skal være en billig stationære pc til omkring de 15 -1600kr og skal kunne spille spil som roller coaster og måske sådan som quake nogen bud og gerne link

Accepteret svar
Fra : janik

Modtaget 50 point
Dato : 09-09-08 23:38

return
Hvis du er på qxl er der en du kan byde på her.
http://www.qxl.dk/accdb/viewitem.asp?AuctionNr=542559192&Catg=63445&ListingType=0&ListingSort=1&LanguageNr=0&PageNum=1
Den kan spille du spørger om men de er altså ikke store *SS*

Kommentar
Fra : Mad_Nuser

Dato : 10-09-08 08:01
Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 10-09-08 15:17

http://www.bj-trading.dk/shop/info_pc.asp?bilag=1881 sorry men det er en lorte computer

Godkendelse af svar
Fra : return

Dato : 11-09-08 17:45

Tak for svaret janik.