/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Mjølnerparken i "krig"
Fra : Klumme
Vist : 726 gange
10 point
Dato : 09-09-08 13:07

Faldt over denne artikel og må smile. Jeg bor i 1. parket til Mjølnerparken, og er der ikke noget i TV, sætter jeg mig i køkkenet med en sjus og ser på krimien fra Mjølnerparken.

http://www.bt.dk/article/20080909/krimi/80909028/

Det skægge ved det er, at de som ikke bor i parken, ikke har nogen problemer med beboerne. Den ballade og frygt de skaber foregår i selve Mjølnerparken, og det er deres egne de skræmmer.

Jeg møder ofte nogle 3 mands grupper i aldersgruppen 13 - 17 år som jeg "kender" fra den lokale tobaksdealer. De hører til 1. taktiske angrebsdeling med dæknavnet "Hit and run". De hilser altid med: "Hej Klumme...går det godt chef"? Nu skal det siges, at jeg ikke render rundt derovre om natten; Hvad skulle jeg det for...jeg har ingen ærinder derovre.

Men de er nogle rødder som skulle ha en røvfuld

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-09-08 13:14

Nååå der er jo ikke noget spørgsmål, og det er da synd for dem som ikek kan leve uden, så: "Hvad er klokken?"

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 20 point
Dato : 09-09-08 13:18

13:28

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-09-08 13:19

Kandu´s ur er da helt på timetravel....

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-09-08 13:20

Ja jeg mener osse at jeg er ret frit stillet i klokkespørgsmålet

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-09-08 13:23

Klokker har nu en gang den tid klokker skal have....

Eller var det noget med måner

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-09-08 13:24

Det morsomme er jo så at NÅR klokken har slået - er tiden egentlig ret ligegyldig...

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-09-08 13:37

Og de som ingen pære har...de ævler

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 09-09-08 14:58

... og ser forblommede ud

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-09-08 15:27

Jaa det er jo syltetid Aase

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-09-08 15:31

Laver man sylte af blommer

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-09-08 15:32

Nej kære Refi...Syltetøj, så de ikke fryser

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-09-08 16:11

Nåhhhhhh

Det er derfor man af og til ser glas og flasker med halstørklæde

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-09-08 18:04

Du kan da godt blive syltolog..(Cand.Sylt).du ved jo en masse om slige sager

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-09-08 21:20

Når jeg læser sådan en artikel ryger jeg helt i det røde felt, jeg bliver vred/forarget i det hele taget

har jeg svært ved at beskrive hvad jeg føler mest af... Hvad sker der for de unge mennesker --- åh jo de keder sig, er det ikke den forklaring de mest benytter??

De ejer ikke det der ligner respekt for nogen eller noget, og hvis de får regningen på det de har ødelagt,(det får de vel ikke engang)? så er det noget så synd, for de ejer ikke en bjælde.

De burde få en ordentlig røvfuld og en afdragsordning til at betale for alt hvad de har ødelagt, og som Glistrup sagde, smid dem ud fra en flyvemaskine uden faldskærm..

Ingen medlidenhed herfra - roger and out -

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-09-08 21:33

Så Nordsted LOOL Tag dig en G&T...du må da ikke hidse dig sådan op i din alder

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-09-08 21:35

Citat
Glistrup sagde, smid dem ud fra en flyvemaskine uden faldskærm
Var det ikke Mogens Camre?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-09-08 22:06

Nå, men det var da en Mogens egentlig er jeg ligeglad med efternavnet, bare det kan praktiseres

Jeg har ikke noget T

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-09-08 22:10

Det er da rigtigt. at det er fløjtende ligemeget om det var den ene eller den anden. Jeg var bare så forbløffet over min hukommelse, at jeg måtte skrive om det

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-09-08 22:33

Jamen det er da også bemærkelsesværdigt... du må da lige printe denne side ud

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-09-08 22:38

Den skal på YouTube og så agter jeg at lave en pressemeddelelse i morgen. Det er trods alt vigtigere end alt det konservastive politikervbavl, manglende politi og utilpassede pigmenterede unge.

Og så vl jeg for øvrigt i seng. Jeg er træt og øm i røven efter at have cyklet 16 km. Den kan de lige få med på pressemødet i morgen.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-09-08 22:49

Citat
Jeg er træt og øm i røven efter at have cyklet 16 km

Hvad gik der lige galt her?? HT strejer da ikke

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-09-08 22:51

LOOOOL Knold

Godkendelse af svar
Fra : Klumme

Dato : 10-09-08 05:23

Tak for dit som altid kloge svar refi.

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 10-09-08 06:32

6:42

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-09-08 08:19

Citat
6:42

Ja - hermed konstateret at Kandu som sædvanlig halter bagefter.....

Intet nyt under solen....