/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
En god familie advokat
Fra : saline2
Vist : 1368 gange
100 point
Dato : 09-09-08 06:07

Jeg søger en god advokat, der har arbejdet med forældremyndigheden sager. Jeg skal i retten om forældremyndighed over vores børn. Derfor søger jeg i den forbindelse en god advokat. Jeg havde selv fundet en gammel advokat, men det viser sig at hun ikke er opdatteret på nye lov og det er bekymrende, hvis hun sidder i retten og kender ikke nye lov

Håber at få navn på et par gode advokater

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 09-09-08 07:10

Det ville nok være en rigtig god idé at oplyse, hvor i verden du bor, eller hvor sagen skal køre for retten.

Det hjælper jo ikke noget, hvis der er mange 100 km imellem dig og advokaten og retten...

Kommentar
Fra : klumme2

Dato : 09-09-08 07:12

Du gør som i dine spørgsmål.
Blacklist hovedparten - så er der ikke så mange tilbage at vælge mellem.
Og valget bliver meget nemmere.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 09-09-08 07:25

På denne side kan du søge efter en Familieadvokat i dit område - læs mere i linket om, hvad de kan og står for.
Held og lykke
http://www.danskefamilieadvokater.dk/Default.aspx?ID=39

Kommentar
Fra : saline2

Dato : 09-09-08 09:00

HelleBirght tak for dit svar jeg har også været ind på den hjemmeside men ved ikke hvem er gode og dårlige. Rettesagen foregår i kbh og det handler om forældremyndigheden over børnene

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 09-09-08 09:48

Jeg kan godt forstå, at det er vigtigt med den rigtige advokat. Jeg kan desværre ikke anbefale en bestemt...
Men prøv at læse her, mange gode råd i forhold til valg af advokat
http://www.familieadvokaten.dk/Emner/167.html