/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Skype - opkald til fastnet
Fra : nusa
Vist : 600 gange
100 point
Dato : 08-09-08 20:06

Jeg har sat penge ind på min Skype konto og vil nu gerne ringe til et fastnetnummer i USA.
Hvordan gør jeg det?

mvh nusa

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-09-08 20:08

Du taster nummeret....

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 60 point
Dato : 08-09-08 20:10

husk 001 eller +1 foran nummeret....

Kommentar
Fra : nusa

Dato : 08-09-08 20:53

Ja, men Refi det synes jeg er et flabet svar. Selvfølgelig skal jeg dreje nummeret. Selvfølgelig skal jeg også dreje 001 for at komme ud af DK.
Kors, hvor jeg følte mig dum.
mvh nusa

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 08-09-08 20:59

jeg vil da ikke komme med et svar, hvis du synes at det er flabet

Kommentar
Fra : nusa

Dato : 08-09-08 21:05

Undskyld Refi og godt ord igen.
Jeg har fået forbindelse, jeg skulle blot taste tallene ud i een køre, så virkede det.
Det var iøvrigt billigt - o,127 kr/minut. Kvalitet: Fin
mvh nusa

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-09-08 21:25

Jamen det var da godt det lykkedes....

Det er såmænd som at bruge en alm. telefon....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-09-08 08:52

Så mangler du bare at lukke spørgsmålet hvis du mener det er besvaret....

Godkendelse af svar
Fra : nusa

Dato : 09-09-08 09:20

Tak for svaret refi.
Jeg er kun lige begyndt på det der med Skype, men der er jo mange penge at spare, når man har familie og venner i det store udland, og de behøver ikke engang at være med på Skype.
Tak for din hurtige reaktion og endnu engang undskyld min frustration.
mvh nusa

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-09-08 09:25

Alt forladt - du er da velkommen til at spørge videre....