/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hvodan får jeg denne side væk
Fra : Carner
Vist : 906 gange
200 point
Dato : 08-09-08 16:32

Hej.

Når jeg åbner Windows får jeg denne side " http://runonce.msn.com/runonce3.aspx " Selv om jeg har en anden side til åbnings side.

Ovennævnte side findes ikke i Internetinstillinger " Startside " denne rubrik indeholder kun den side jeg har bedt om til startside.

Hilsen
Carner.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-09-08 16:33

Gendan maskinen til før problemet....

Det lyder som en popup.... (hvis den rigtige side står i dine internetindstillinger)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-09-08 16:34

Derefter skal du nok lige en tur på www.malwarecheck. dk og få renset ud.....

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 08-09-08 16:35

Hvad for en browser har du ?? Gå i internetindstillinger i din browser og sæt hvilken startside du ønsker

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 08-09-08 16:38

Har du husket at indstille browseren IE7 - prik de rigtige steder....? Noget kunne tyde på, at det er det du mangler.

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 08-09-08 16:38

Det ser ud som om, du lige har opdateret til IE7.0, det er startsiden indtil, du har sat sikkerheden op.

Kommentar
Fra : Carner

Dato : 08-09-08 16:41

Hej refi og Sunowich.

Hej jeg har lige fomateret og lagt windows ind, opgraderet til IE7, og har siden haft denne side som opstartsside uanset, at jeg har valgt en anden side til opstart, Min valgte side vises i internetindstillinger.

Hilsen
Carner.

Kommentar
Fra : Carner

Dato : 08-09-08 16:45

Hej.
Jeg har prikket og prikket på ligelidt hjælper det.

Carner.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-09-08 16:49

Det er så din firewall eller antivirusprogram der har låst den side lige fra start....

Så er det ligegyldigt HVAD du skriver i indstillinger - så bliver den hvor den er....

Pil maskinen af nettet - slå firewall og antivirus fra - ret siden - slå det til igen - og gå på nettet....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-09-08 16:51

Har du andre tools der kan blokere ændring af startside skal disse naturligvis også slåes fra før du kan ændre....

Så kan du slå dem til igen...

Accepteret svar
Fra : swarn

Modtaget 110 point
Dato : 08-09-08 16:52

Eller prøv her http://www.spywarefri.dk/forum/Default.asp der er meget hjælp at hente.
Hilsen Hans

Kommentar
Fra : Carner

Dato : 08-09-08 17:21

Hej Alle.

Jeg takker for jeres deltagelse i mit problem, jeg har prøvet alle forslag, ingen af disse hjalp.

Jeg har nu geninstalleret EI7, og sørme nu virker det som jeg ønsker.

Endnu engang tak.

Hilsen
Carner.

Jeg giver point til swarm, da han er den der har færrest point, og jeg selv løste problemet

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 08-09-08 17:22

Helt OK

Godkendelse af svar
Fra : Carner

Dato : 08-09-08 17:23

Hej swarm.

Du får point, svaret fik jeg ikke brug for, men nu er der lukket.

Hilsen
Carner.

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 08-09-08 17:30

Du kunne godt have givet ham/hende et par stjerner med på vejen.

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 08-09-08 17:55

Jeg takker så mange gange

Hilsen Hans