/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Taxa, dansk serie???
Fra : ponda
Vist : 2353 gange
150 point
Dato : 08-09-08 15:11

[B]Hej...

Jeg leder efter de sidste 3 Sæsoner af taxa.
Jeg har set de første 24 afsnit, men mangler fra 25-56.
Er der nogle der ved hvor man kan købe hele serien???
Jeg har søgt på nettet, men de steder jeg finder er de udgået :-c[/B]

Kommentar
Fra : barslev

Dato : 08-09-08 15:14

hejsa
prøve cdon.com

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-09-08 15:19

De har serien her.. du skal bare udfylde søgefeltet, så kommer hele serien frem

http://www.tpmusik.dk/

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-09-08 15:19

Her er samtlige afsnit til download....

Må indrømme - jeg aner ikke om det er lovligt....

http://sharethefiles.com/forum/viewtopic.php?p=681435

Kommentar
Fra : ponda

Dato : 08-09-08 15:20

Takker... men de har den ikke, det er den danske serie jeg søger

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-09-08 15:21

www.tpmusik.dk har den danske serie, prøv selv at udfylde søgefeltet

Kommentar
Fra : ponda

Dato : 08-09-08 15:22

Takker mange gange for jeres svar... ser lige på det

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-09-08 15:23

Feltet hedder - find og søg - oppe i den sorte bjælke i toppen

Kommentar
Fra : ponda

Dato : 08-09-08 15:28

Nordsted1 har fundet det

refi jeg prøver at se lidt på dit forslag, men får en masse fejlmeddelser

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-09-08 15:33

Tror du skal være oprettet som bruger for at kunne downloade....

Kommentar
Fra : ponda

Dato : 08-09-08 16:31

Nordsted1... jeg har lige ringet til dem, men de er udgået, det har de bare glemt at skrive på siden

refi der er ingen brugere der har dem, så skal jo måske vente meget længe

Andre gode forslag???

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-09-08 16:37

Den der venter på noget godt venter ikke forgæves

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-09-08 16:42

Det var da godt nok rigtig ærgeligt

Så må du søge brugt

f.eks www.dba.dk www.guloggratis.dk www.papkassen.dk osv

Du kan også selv indrykke annoncer samme sted

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 150 point
Dato : 08-09-08 16:44

Fra den blå avis... så må du se om du kan få prisen ned

http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=56500638

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-09-08 16:49

Her kan du leje serien eller enkelte afsnit

http://www.lovefilm.dk/film/4874-Taxa+-+Hele+serien.do

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 08-09-08 17:00

Spørg dem herinde, nogle er udsolgte, andre er ikke

http://www.dvd-shop.dk/shop/default.asp?setlng=26&productid=5328hL

Kommentar
Fra : ponda

Dato : 08-09-08 17:50

refi ja det har du ret i, men det skal være nu nu nu... griner...

Nordsted jeg har allerede været de steder du nævner, så må vi se hvad der sker...

Man kan se de første 24 afsnit gratis og lovlig inde på nettet og nu vil jeg jo gerne se resten...
Lige et link til jer, håber at det kan bruges: http://www.dr.dk/Bonanza/Bio/Drama

Alt er gratis, i skal ikke oprette jer eller noget, de har også hele serien af matador osv...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-09-08 18:02

Jamen jam, nu nu --så må du ringe til den der har annonceret i den blå avis

Kommentar
Fra : ponda

Dato : 08-09-08 18:05

nordsted jeg har skrevet

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-09-08 18:07

ehm.... hvorfor ringede du ikke, så i også kunne blive enige om en pris??

Kommentar
Fra : edison

Dato : 08-09-08 18:09

er du sikker på at der er mere end 24 afsnit. på http://www.dr.dk/Bonanza/Bio/Drama er der kun 24.

Kommentar
Fra : ponda

Dato : 08-09-08 18:15

edison ja der er 56 afsnit ialt

Kommentar
Fra : ponda

Dato : 08-09-08 18:17

Nordsted afventer lige mit bud...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-09-08 18:23

Når det haster så meget, ville jeg ikke vente på, at de fik tjekket deres mail... der var også en der annoncerede efter serien, du skulle jo gerne være den heldige

Godkendelse af svar
Fra : ponda

Dato : 09-09-08 14:54

Tak for svaret Nordsted1.
Du prøvede at hjælpe mest, så du får mine point
Jeg købte dem der var i den blå avis, til 700 kr med porto, det er en ok handel så fik jeg også lige hele serien af Nikolaj og Julie med til 300 kr...