/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Skjule poolfilter - fake sten!
Fra : Chamira
Vist : 958 gange
50 point
Dato : 08-09-08 09:12

Hejsa,

Jeg har brug for hurtig hjælp.

Min chef har efterspurgt sådan en "fake sten" (sådan en lavet af skum eller glasfiber), som man kan købe som tilbehør til sin havepool, for at skjule filteret.

Hvor kan jeg købe sådan en (han skal bruge den i morgen!)
Jeg har googlet og googlet, og kan ikke finde nogen online, så hvis du smider et link, så skal det være direkte til produktet på en netbutik!

Alternativt, hvis du ved, hvor man kan købe en i en fysisk butik.
Alle de sten jeg har fundet indtil nu er til akvarier...

Mvh,
Chamira

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 08-09-08 09:16

Hvoffor ska den være fake ???? Brug dog nogle vaskede marksten

Kommentar
Fra : Chamira

Dato : 08-09-08 09:27

Måske skulle jeg have præciseret at den IKKE skal bruges til en swimmingpool.

Vi skal bruge sådan en fake "letvægts" sten til andet formål, hvor rigtige sten ikke dur.

Mvh,
Chamira

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 08-09-08 09:31

0k Men hvis det er et skumprodukt vil det jo flyde oven på og skal derfor have indstøbt ballast Hva med at lave en selv med byggeskum og male og sån

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 08-09-08 09:32
Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-09-08 09:41

http://images.google.dk/images?um=1&hl=da&rls=GGLJ%2CGGLJ%3A2008-30%2CGGLJ%3Ada&q=stone+veneer&btnG=S%C3%B8g+i+billeder

Hvis det er den slags du skal bruge hedder det Veneer.....

Så søg på "stone veneer" - så kommer en del.....

Kommentar
Fra : Chamira

Dato : 08-09-08 09:41

1) Lad være med at bekymre jer om, hvad den skal bruges til, om den kan flyde og om man kan bruge andre alternativer. Min chef har bedt om at jeg finder sådan en sten til et andet formål.

2) Han skal bruge den i morgen, så jeg har altså ikke lige tid til at lave en!!! Det skal være et færdigt produkt. Han ved han har set dem et sted, hvor de var vist som skjuler til en swimmingpool, men kan ikke huske hvor.

PLEASE Link eller navn på butik, hvor man kan købe en FÆRDIG letvægts kunstig sten!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-09-08 09:44
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-09-08 09:46

btn moduler kan du for i øvrigt få i de fleste større akvarie butikker fra små til helt store

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 08-09-08 22:04

Har han fået sin ..hmm sten som skal bruges til noget hemmeligt