/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Melodi fra 80´rne / reklame?
Fra : sokoban
Vist : 590 gange
65 point
Dato : 07-09-08 20:59

Da reklame Tv blev lovlig i DK, hørte jeg, en melodi blive
spillet ret så tit, på Sky-Channel og Super, tror jeg den hed.

Det var først på/ i en reklame for et eller andet!

Senere SÅ jeg filmen, kan heller ikke huske på hvilken kanal.

MEN, melodien er meget simpel og bygger på et par noder på et klaver,
som i reklamen ? selvfølgelig går igen og igen.

Jeg ved, at filmen er Fransk, og mener at huske at pigen der var med som hovedrolle,
var Psykisk syg og ! sidst i filmen tager sit liv ?, og enten pigen eller manden arbejdede i et ZOO.
Eller omvendt, jeg mener sidste del af filmen, foregår i et sommerhus.

Link til Melodi - eller film TAK.

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 07-09-08 21:02

Jeg ved, at filmen er Fransk,
Den er med Fransk tale, så går stærk ud fra at den er fra Frankrig,
men den kunne selvfølgelig være fra andre / omkring liggende Lande.