/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Kopier af egen musik til Norge!
Fra : Nuserpigen
Vist : 483 gange
250 point
Dato : 13-03-03 22:38

Hejsa
Må må tage kopier af egen musik med til Norge,til arbejdsbrug?
Tænkte på at der måske er andre regler der gælder deroppe eller?

På Forhånd tak
Qnuz Nuserpigen

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 13-03-03 22:55

I DK må du lave alle de kopier du kan komme af sted med til eget forbrug men om du må føre dem over grænsen tror jeg godt da du jo (går jeg da ud fra) er dansker og skal bruge dem til arbejdet..!

Mvh

Solgaard

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 250 point
Dato : 14-03-03 12:36

Hej Nuserpigen,

Hvad angår Dansk kopiering, så kan jeg henvise dig til følgende http://www.forbrugerraadet.dk/raad/forbruger/alle/cdbrand/ samt en debat her på Kandu omkring samme på http://www.kandu.dk/dk/news/230688/groupid/10403
Hvordan det så hænger sammen i Norge kan du læse mere om på http://www.kopinor.no/norsk/elektronisk/
Personligt tror jeg ikke der vil ske noget, hvis du medbringer dine egne musik CD'er, men som du sikkert kan se af de Norske link, så har de ikke helt så klare regler, som her i lille danevang. Husk det må KUN være til personligt brug

Hygge... og god tur i det Norske

Søren

Kommentar
Fra : Nuserpigen

Dato : 16-03-03 22:15

Hej CLAN....

De norske sider er ret forvirrende og finde rundt i.....
Måske du kunne præsisere dem lidt?
Så ville jeg blive glad

Kommentar
Fra : king_C

Dato : 30-03-03 17:21

det må du godt nuserpigen hilsen king_C

Godkendelse af svar
Fra : Nuserpigen

Dato : 20-08-03 10:49

Tak for svaret CLAN.