/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Til yearhouse
Fra : vith
Vist : 549 gange
50 point
Dato : 07-09-08 14:05

Jeg ser at du under tippet "Snippy udklip" skriver at du "desværre" har Vista.

Det skal du da ikke være ked af - det har jeg også - og jeg har haft fornøjelse af det tip amandaKanDu lagde 21/6: Vista klippeværktøj.

Jeg kan ikke finde ud af at linke til det, men "os med Vista" kan klikke i Start og skrive klippeværktøj i bunden (det ligger under tilbehør).

Det er simpelthen et lille genialt værktøj, som kan lave frihåndsklip, rektangulært klip, vinduesklip og fuldskærmklip.

Prøv det!!

Accepteret svar
Fra : yearhouse

Modtaget 60 point
Dato : 07-09-08 14:48

Hejsa igen...

Det var pænt af dig.

Da jeg sagde "desværre", var det helller ikke ment så stærkt.
Jeg er vældig godt tilfreds med Vista, og vil senere prøve at "lege" med dit gode råd

Tusind tak
TOM

Godkendelse af svar
Fra : vith

Dato : 07-09-08 15:19

God fornøjelse!

Jeg er sikker på du bliver glad for den!!