/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Pigen får ikke noget ud sex
Fra : jarl246
Vist : 1243 gange
100 point
Dato : 07-09-08 13:28

Min nye kæreste, som er 25 siger hun ikke rigtig kan mærke noget når vi har samleje.
faktisk kun lidt i missionæren lige når jeg trænger ind.. Det har jeg aldrig oplevet med en
pige før !. Der er ihvertfald ikke nogen der har sagt det.

Det skal siges at hun har været jomfru indtil nu her.. jeg er normalt udrustet og selvfølgelig ked af
hun ikke får noget ud af det. Vi har prøvet diverse stillinger uden resultat - så jeg håber der
er nogle erfarne herinde der har råd til at vi får et bedre sexliv.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 07-09-08 13:34

Sådan er det med piger de sku ikke nemmer og gøre tilfredse.
Men bare du ved at det ikke er din skyld for det er det ikke.
Hvis hun vil ha det på en speciel måde så må hun jo gøre det selv, så du kan ligge på ryggen også kan hun ride og gøre som hun selv har lyst til.

Men det ka jo også være hun bare ikke har lyst til sex.

Ellers prøve med lange forspil sådan at i får lyst. sådan leg med hinanden hele dagen og ha det sjovt og sådan noget også ka i bolle om aftenen så har i haft forspil hele dagen ik.

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 07-09-08 13:39

Fokuser på alt andet end indtrængen i en periode, eller endnu bedre, undlad det i en periode, på minimum et par måneder. Udforsk alle andre sider af sexlivet.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 07-09-08 13:52

Citat
Min nye kæreste, som er 25 siger hun ikke rigtig kan mærke noget når vi har samleje

Citat
Vi har prøvet diverse stillinger uden resultat

Hvis du dermed mener, at hun ikke får noget ud af det (der er forskel på det og om hun kan mærke du har sjoveren indenfor).........så tror jeg, at hvis du spørger 100 piger, så vil de 90 af dem svare, at de ikke får noget ud af at fyren bare stikker den ind...og det uanset hvilken stilling der bruges

Måske du kan lære noget her:

http://www.sexlinien.dk/Default.aspx?ID=625

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 07-09-08 15:44

"Det har jeg aldrig oplevet med en pige før"

Har Du aldrig hørt om skuespil ?

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 07-09-08 20:48

Det er ikke unormalt at (yngre) mænd tror at højdepunktet ved sex er in-ud, mens kvinder lægger vægt på helt andre ting. Det er således også et mindretal af kvinder der kommer på den måde.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 07-09-08 22:06

25 årig jomfru ??? Er hun Dansk

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 08-09-08 04:40

Der er altså forskel på at hun ligger og hviner lidt fordi at hun elsker sex og så op til klimaks hvor det eksploderer i hoved og underliv.

Det samme gælder mænd. Den går som regel altid på dem, men oplevelserne kan variere.

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 08-09-08 12:50

Der er også en væsentlig forskel på ikke at nyde sex også ikke få orgasme.

Hvilken taler vi om her?

Der er et utal af kvinder der aldrig oplever at få orgasme, men derfor er sex da dejligt alligevel.

Vaxen

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 09-09-08 07:58

Dova har så evig ret...!!!

Med at I to "ikke passer sammen i størrelsen" - hvilket næppe er problemet - så ligger løsningen nok i, at I mangler opvarmningen!

Piger er godtnok "kampklare" med en fngerknips, fordi de ikke skal have rejsning (hvis jeg må sige det sådan), men derfra, og til at lysten er med, kan vejen være lang...

Dermed ikke sagt, at I skal starte om morgenen (endsige undvære i længere tid), men du bør uden tvivl søge efter (og finde..!) hendes tricker-punkter/erogene zoner. Det kan være noget så harmløst som kys i nakken/på halsen eller andet, som ikke tager hele dagen! Du kan jo også spørge dig frem på en sød måde.

Men giv hende lidt tid til at varme op, for det er jo langt fra sikkert, at jeres lyster "har nået samme højder", når du har lyst - eller er ved at være færdig.

Til gengæld kan piger, som er varmet op, holde lysten længere end fyren i den anden ende. Hos fyren er det "op og stå, ind&ud - og ned og færdig", hvorimod piger kan få "orgasmer i bølger", før de er færdige - hvis der ellers gøres lidt for sagen.

Sådan er forskel på kønnene - og det skal man bare huske.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-09-08 08:30

Du mener altså ikke at hun har tid nok til at varme op, mens jeg børster tænder??

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 09-09-08 09:14

Helt seriøst søgte australske kvinder for nogle år siden hjælp fra sexexperter fra bl.a. USA da de fleste mænd "down under" mente at forspil drejede sig om at smide tøjet.

Kommentar
Fra : Nanabn

Dato : 30-10-08 14:58

Citat
Piger er godtnok "kampklare" med en fngerknips, fordi de ikke skal have rejsning (hvis jeg må sige det sådan), men derfra, og til at lysten er med, kan vejen være lang...

Det er jeg ikke helt enig med dig i...

Piger skal gerne have forspil og ikke bare "et fingerknips"

Citat
Min nye kæreste, som er 25 siger hun ikke rigtig kan mærke noget når vi har samleje.
faktisk kun lidt i missionæren lige når jeg trænger ind

Jeg er selv 25 og var også jomfru inden jeg mødte min kæreste, og jeg må (desværre) indrømme, at jeg heller ikke kan mærke det helt store sus, selvom det selvfølgeligt er dejligt at vi er sammen.

Jeg tror ikke, at det er helt unormalt, at din kæreste ikke kan mærke noget. Prøv jer frem med diverse stillinger. Feks kan hun ligge på maven, og du kan så trænge ind i hende, mens du kæler for hendes bryster eller klitoris.

Håber, I finder ud af det!

Kommentar
Fra : integralet

Dato : 04-11-08 15:26

De mødte hinanden på en bar og vågnede op i samme seng.
Jeg ved, hvad du laver sagde drengen - Du er pædagog.
Ja, men hvordan vidste du det???
På dit lilla undertøj.
Nå sagde hun - Så må du jo være narkoselæge.
Ja, men hvordan vidste du det???
Jeg ku ikk mærke en skid!!!

Spøg til side; hofter fat.

Det handler om tillid, naturlighed, erfaring og parathed. - Men det handler også i høj grad om dét, som sker i hovederne på jer begge, når i er sammen. - Der findes ikke nogen standardløsning på det rejste spørgsmål, men I må øve jer og snakke sammen om, hvad der føles rart.

Kommentar
Fra : lawsome

Dato : 10-11-08 20:00

Først og fremmest skal du bruge lang tid på at stimulere hende først, ting tager tid. Lad hende selv vise hvor det føles rarest, hvis du/I er dygtigte får hun sin første orgasme her.
Når du trænger ind i hende, så prøv følgende, lad hende samle benene, så dine ben ligger yderst, derved vil du stimulere 3 ting med dit lem, clitoris, vagina og g-punktet. Mange kvinder kan også godt lide tidspunktet lige efter at du er trængt ind (og ikke altid at blive pumpet i bund, som vi mænd tror). Igen skal I skiftes til at stimulere hende til 2. orgasme..... derefter er der frit valg.

Kommentar
Fra : learegina

Dato : 18-11-08 17:30

en god stilling kunne være:
hun ligger på ryggen med benene strakt op i vejret.
du sidder på knæ foran hende men hendes ben på skuldrene. denne stilling kan få dig til at komme rigtig langt ind i hende.

Men husk forspil- det gør det hele bedre.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 18-11-08 20:35

Jens kom lige fra skolen og ud på en bondegård som karl, efter et par måneder hængte han med hovedet og var fraværende.

Bonden tog en snak med ham.
-Øøh, ææh, det der med piger har jeg ikke prøvet endnu.
-Herregud, gør som mig da jeg var ung, jeg tog bare en af grisene.

Et par dage efter hørte bonden et større hyleri fra stalden og fandt Jens liggende ovenpå en gris.
-Hvad pokker laver Du, det er da lettest bagfra.
-Jamen så kan jeg ikke kysse den samtidig med.

Kommentar
Fra : Immanueldk

Dato : 24-11-08 11:33

Se det nu i øjnene, du finder ikke en pige i dk på 25 som er jomfru, og ikke kan mærke din pik.

Hun må være godt udblokket af kæmpe pikke, vil bare ikke give dig nedtur med mindreværdskompleks.

Find dig en pige som i det mindste ikke fyre lort af med hun er JOMFRU!

Hvis hun ikke kan mærke den bagfra, så er hun garanteret en udblokket møgso!

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 24-11-08 17:17

Øøh, Immanueldk, har Du andre problemer med kvinder ?