/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
http://www.kandu.dk/spg125994.
Fra : ehkejser
Vist : 479 gange
100 point
Dato : 07-09-08 13:08

http://www.kandu.dk/spg125994.aspx

Af en eller anden grund bliver jeg ved med at få svar på dette spørgsmål, som det ikke er mig der har stillet. mvh ehkejser

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-09-08 13:12

Rul helt ned i spørgsmålet til: Ja tak, send mig en e-mail når der er nye indlæg til dette spørgsmål. fjern markeringen ud for linjen og klik på Send, det burde løse problemet

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 07-09-08 13:12

- hvis du har bidraget med en kommentar til spørgsmålet, får du mails på de efterfølgende indlæg. Gå i bunden af siden og slet hakket i "Ja tak, send mig..."

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-09-08 13:13

Det er da lidt mystisk, du har ikke engang skrevet en kommentar i spørgsmålet

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-09-08 13:16

Ja, men det kan jo være at ehkejser har ønsket at følge med i spørgsmålet.

Men gør som o.v.n. skriver, fjern fluebenet

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-09-08 13:16

Det kunne jo skyldes at "ehkejser" har mere end en profil og det er denne profil der får mails

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-09-08 13:17

Ja husk nu at klikke på send, når du har fjernet fluebenet.

Kommentar
Fra : ehkejser

Dato : 07-09-08 13:39

Fluebenet er fjernet for længe siden. Det hjalp ikke, så der må være en fejl i systemet et eller andet sted.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-09-08 13:43

Bare rolig - spørgsmålet er lige lukket - så det stopper af sig selv nu....

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-09-08 13:53

Hvis fluebenet først er fjernet efter at spørgsmålet blev lukket, så hjælper det ikke en s..., hvis dialogen i det lukkede spørgsmål fortsætter.

Det er en fejl, som kandu har.

Derfor fjerner jeg altid fluebenet, før jeg klikker på send.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-09-08 14:10

Citat
Derfor fjerner jeg altid fluebenet, før jeg klikker på send
af en eller anden mystisk grund virker det så ikke hos mig, at fjerne markering før jeg sender, hvis jeg ikke vil have mail efter at jeg har skrevet et indlæg, så skal jeg efter at have sendt indlægget, ind og fjerne markering og så igen klikke på Send

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 07-09-08 17:49

Det er en klassisk fejl 40