/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
URL på skrivebordet
Fra : Frehr
Vist : 1036 gange
20 point
Dato : 03-03-01 19:52

Hvordan lægger man en URL på skrivebordet?
Sådan så man klikker på den og så åbner en browser og man springer til det sted?

Accepteret svar
Fra : smilly

Modtaget 30 point
Dato : 03-03-01 20:17

Hej Frehr,

Du højreklikker på dit skrivebord, og trykker "ny genvej", tror jeg nok det hedder på dansk. På engelsk "Shortcut".

Nu skal du så skrive en placering, her skriver du istedet en URL, og trykker næste. Skriv nu det navn du vil bruge på dit link.

Dette skulle løse dit problem.

>>Smilly