/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Acer scanner 620st
Fra : Lionje
Vist : 658 gange
100 point
Dato : 07-09-08 11:17

Hej derude. Er de én der kan hjælpe mig med en driver til Acer flatbed scanner, Prise 620ST. Problemet er, at jeg ikke kan downloade den, uden at den PC, der skal bruge den er online, og det er den ikke. Cd´en der var med, med driver, er blevet væk. Venlig hilsen

Kommentar
Fra : Lionje

Dato : 07-09-08 11:19

Den hedder Prisa 620ST og ikke Prise.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 07-09-08 11:20

Kan du ikke bare hente den på en PC, der er online, og så flytte den fil over på den anden PC med en USB stik?

Kommentar
Fra : Lionje

Dato : 07-09-08 11:25

Jeg kan ikke finde den, uden at det er i forbindelse med scanning af min PC, der er online, derefter vil den selv opdatere den, uden at jeg kan gemme den.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-09-08 11:29

Jeg har en AcerScan Prisa 620P og tror at driveren er den samme, den kunne uploades så du kan hente den, undersøger lige om den også passer til din scanner

Kommentar
Fra : Lionje

Dato : 07-09-08 11:38

620ST er den model, der også kan scanne negativer op til 13x18 cm, så den skal kunne styre lys ovenfra også. Det er primært negativ scan den skal bruges til. Det ville da være meget fint, om den også ligger på din sc.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-09-08 11:43

Og hvilket styresystem skal den være til

Kommentar
Fra : Lionje

Dato : 07-09-08 11:46

Refi. Primært til Win 98, som findes på den gamle PC. Men også gerne til XP, da 98'eren kun kører aht scanneren.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-09-08 11:48
Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-09-08 11:50

XP kan give problemer da SP2 vil bruge sin egen driver der ikke er optimal....

Her skulle være en løsning på det problem...

http://www.pcreview.co.uk/forums/thread-1939423.php

Kommentar
Fra : Lionje

Dato : 07-09-08 11:53

Den har jeg prøvet, uden held. Dette program vil scanne min PC, men kan ikke finde den, da den ikke er installeret på denne pc. Jeg kan ikke gemme den og derefter overføre til den PC, der indeholder SCSI kortet og er tilsluttet scanneren. Det skal være en "løs" driver, som kan indlæses.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 110 point
Dato : 07-09-08 11:58

Du kan hente en udmærket driver til Windows XP hos http://www.driverguide.com det kræver at du er medlem, før du kan hente den, driveren er her: http://members.driverguide.com/driver/detail.php?driverid=42176

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-09-08 12:02

Lad den da scanne - du ville jo også gerne have den til XP....

Her kan den også hentes til 98
http://members.driverguide.com/driver/detail.php?driverid=53289

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-09-08 12:05
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-09-08 12:06

Hvis Refi læste spørgsmålet, så havde du set at computeren ikke er på nettet, så derfor ingen scanning

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-09-08 12:22

Det var XP computeren jeg ville lade scanne....

Jeg læser skam udmærket

Godkendelse af svar
Fra : Lionje

Dato : 07-09-08 13:19

Tak for svaret o.v.n.. Nu scanner den
Mange tak til alle, jeg ville også gerne give accept til Refi, men o.v.n. kom først.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-09-08 13:26

Jeg overlever - hovedsagen er det lykkedes....

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-09-08 13:54

Tak, bare du får løst problemet