/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
The sims 2
Fra : lyzet
Vist : 645 gange
168 point
Dato : 06-09-08 20:58

Hej alle, jeghar lige købt sims 2 og sims 2 season til min søn, men jeg vil også gerne spille spillet, men har et problem med min bærbar cd/dvd-rom er gået istykker.
Jeg har installeret spillet fra hans pc via hans cd/dvd-rom drev... og jeg har hentet no,cd crack.
Men den siger stadig indsæt dvd i dvd-rom????
Jeg har enda lavet en image af dvden... men intet har virket!
Nogen der har et bud?? eller en løsning??

Kh Anne

Kommentar
Fra : lyzet

Dato : 06-09-08 22:46

KOM NU DER MÅ DA VÆRE NOGEN DER VED NOGET????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-09-08 07:02

brug daemon tools

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-09-08 07:54

Maske du kan finde en anden noCD her:
http://www.megagames.com/cracks/gs7.htm

eller brug Daemon Tools som miritdk forerslår

mvh klaudi

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-09-08 08:01

morn KLAUDI

fordelen ved daemon tools er at spillet ikke "ser" det og derfor kører uden patch

Kommentar
Fra : lyzet

Dato : 07-09-08 10:27

men deamon tools til vista... er et problem.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-09-08 10:32

BURDE det ikke være

http://www.daemon-tools.cc/dtcc/download.php?catid=5&mode=ViewCategory

husk at installere som adm og køre som adm

Kommentar
Fra : lyzet

Dato : 07-09-08 11:33

Klaudi... det er no-DVD og ikke no-cd jeg skal bruge!!
Miritdk.. nu har jeg hentet deamon tool og stadig virker lortet ikke winvista stopper automatisk run af sims 2 ???? og stadig spørger den efter den rigtige dvd, gad vide hvad der er i vejen. ØV
Kan jeg evt afinstallere vista og putte en xp ind i stedet??

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 168 point
Dato : 07-09-08 11:54

Har du prøvet denne?
http://m0003.gamecopyworld.com/games/pc_the_sims_2.shtml

Citat
The Sims 2 v1.0 [MULTI] No-DVD/Fixed EXE 07-10-2004

Play Instructions:
Install the game - Full Installation.
Replace the original <GameDir>\TSBIN\SIMS2.EXE file with the one from the File Archive.
Play the Game!

Note: This executable works 100% on the international CD or DVD version of the game, it does NOT work with the US version! More info HERE!
http://fileforums.com/showpost.php?p=249720&postcount=161

mvh klaudi

Kommentar
Fra : lyzet

Dato : 07-09-08 12:01

citat Note: This executable works 100% on the international CD or DVD version of the game, it does NOT work with the US version! More info HERE!
http://fileforums.com/showpost.php?p=249720&postcount=161

Den fik jeg ikke meget ud af andet end dvd us ikke virker i crack!

Godkendelse af svar
Fra : lyzet

Dato : 07-09-08 12:09

klaudi du fik det til at virke, jeg kopierede no cd selvom det er en dvd. knus og tak til alle andre!!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-09-08 12:18

BRAVO KLAUDI

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-09-08 13:04

Velbekommen

mvh klaudi

Kommentar
Fra : lyzet

Dato : 07-09-08 13:35

hmmm men denne crack skjuler bygge muligheder?? så jeg kan ikke bygge!