/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Lejlighed søges i 2670greve
Fra : edison
Vist : 692 gange
200 point
Dato : 06-09-08 18:15

er der nogle der har en fidus til at hurtigt at skaffe en lejlighed ca 2v. i greve 2670.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-09-08 18:18

ejendomsmægler, aviser

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-09-08 18:24
Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 06-09-08 18:26

Prøv at kigge på siden her, specielt hvis det er en lejebolig, du søger. Held og lykke
http://links.tdconline.dk/?cid=3294&l2id=3293

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-09-08 18:37

Citat
er der nogle der har en fidus

En "fidus" ville være at lokke med en findeløn i passende størrelse.....

Det hjælper på det "private" marked....

Opslag i en butik i området...

Dusør 10.000...

Så skal du se hvor hurtigt du får respons....

Kommentar
Fra : edison

Dato : 06-09-08 18:43

Meget morsomt, Hr.Refi. Prøv lige for en gang skyld at være lidt seriøs. Istedet for dit evenlige plader..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-09-08 18:47

Det var sgu da seriøst

Det er måden at komme længere frem i køen.... uanset om du kan lide det eller ej....

Du tror da ikke selv på lejlighederne hænger på træerne i det område - dem der er, er til en pris INGEN vil/kan betale....

De få "normale" har allerede lange ventelister...... Der kommer dusøren ind i billedet...

Det var en FIDUS du bad om...

Kommentar
Fra : edison

Dato : 06-09-08 18:48

Og til alle, Undtaget Refi, tak, Jeg kikker på det, Der er jo nogle seriøse personer tilbage her.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-09-08 19:55

Citat
Der er jo nogle seriøse personer tilbage her.
Hvad betyder seriøse???

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 06-09-08 20:37

Ja jeg kender en god fidus.
Du skal bare sætte 80.000,- på dit kontonummer du får af mig hvis du er seriøs også lover jeg er hurtigt skaffe dig en 2v.

Ej det pis. Men hvis du er desperat så der sikker mange der vil tage røve på dig derude på boligmarkedet så pas på du ik bliver taget bagfra.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-09-08 20:42

Citat
Ej det pis
Guuuud er det. Glad for at du skrev det, ellers havde jeg troet på det

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 06-09-08 22:31

Da jeg skulle have en lejlighed, så satte jeg et opslag om at jeg betalte 50000 kr. til den der kunde skaffe en fed lejlighed til en billig penge. Det var i den tid da andelslejligheder kunne fås for en slik. I dag 4 år efter så kan jeg få over en million for noget jeg gav under 200000kr for.Så Refi sit forslag kan måske betale sig.
alimak

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 06-09-08 23:54

Ring til de lokale boligselskaber og ring til kommunen. Hvis kommunen har et boligområde der er belastet, så vil de meget gerne have danskere ind i området. Og hvis boligområdet er belastet, så har kommunen overtaget udlejningen.

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 07-09-08 00:58

ja greve kommune har et belastet område ...det hedder askerød.... det kan være du kan få en hurtigt derude

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-09-08 07:50
Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 07-09-08 11:43

Det er rigtigt, at Askerøds ry ikke er for godt - men inden du dømmer lejlighederne med de store terrasser "ude", så tag et kig på http://info.mono.net/.

Eller på http://www.overgangsalderen.net/forum/showthread.php?p=69170

Der er forandring under opsejling...!!!

I øvrigt har Greve Kommune den fulde anvisningsret, så hvis du ikke opfylder kravene fra Miritdk's link, så er der ingen grund til at søge ind dér.

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 07-09-08 12:00

I øvrigt har Askerød sin egen hjemmeside på www.askeroed.dk

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 07-09-08 18:52

Og jeg kan fortælle at det er skønne lejligheder i Askerød. Jeg har selv boet der. Og det er tæt på stationen og indkøbsmuligheder.