/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
visning af vidioklip på kandu
Fra : Nilsen2005
Vist : 743 gange
150 point
Dato : 06-09-08 17:40

Jeg har et problem med min knallert der opfører sig underligt.
For at gøre problemet mere visuelt vil jeg gerne vise et vidio klip
her på kandu.
Hvordan gør jeg det ?
mvh.
Allan

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 160 point
Dato : 06-09-08 17:43

Det kan du IKKE....

Men du kan lave en henvisning til der hvor du uploader den...

F.eks. youtube

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-09-08 17:43

Det samme gælder billeder....

Kan f.eks. uploades til www.peecee.dk og skrive linket her....

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-09-08 17:45
Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-09-08 17:47

ALDRIG molo - man aner jo ikke HVAD man henter

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-09-08 17:54

Ps. Up-load dit filmklip til din egen (gratis) hjemmeside.
Henvis så til den aktuelle URL (hjemmeside link adresse), hvor du har lagt din videofil.

Når man klikker på linket vil man, alt efter opsætning af browseren enten; få vist filmklippet i den tilhørende filmfremviser (MediaPlayer, RealPlayer, ZPlayer, QuickTime Player, el. andet...) eller få mulighed for, at gemme klippet i den fremkomne dialogbox: [Kør] [Gem] [Annuller]

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-09-08 17:59

Jeg ville nu vælge www.youtube.com

Der har jeg selv en lille film inde, og det var ret nemt at uplode mm

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-09-08 18:00
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-09-08 18:05

Nordsted1 -> Udmærket løsning, men gør man dette på 'egen' hjemmeside? Så kan man til gengæld selv bestemme i hvilket filformat at filmklippet skal gemmes/vises ...og man behøver INTET, at 'kode' i (X-)HTML ..eller no'et ..så længe man blot henviser til den ABSOLUTTE URL adresse.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-09-08 18:09

Ps. Hvis man vil vise et klip i et 'bestemt' format (*.wmv, *.mpg, *.avi, *.rm, eller lign?) på en hjemmeside, så er det en helt anden 'snak'

Det indvolvere plug-in's, <object> ..</object> markøren og megen anden 'Hokus-Pokus'
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-09-08 19:10

r

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-09-08 19:11

- d

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-09-08 05:13

involverer ..tror jeg Klumme mener?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-09-08 08:25

Der er flere her på kandu, som kan reparerer knallerter med bind for øjene, så i første omgang kan du jo bare prøve at forklare problemet

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-09-08 08:30

Godt gættet Moko

Kommentar
Fra : Nilsen2005

Dato : 07-09-08 08:53

Først tak for de gode svar hér.
Men problemet er at jeg ikke har fået knallerten til køre ordenligt endnu.
Jeg har lagt første spørgsmål ind på kandu den 17-08-08 under knallert.
Tager meget gerne mod gode råd dér.

Mvh
Allan

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 07-09-08 09:57

Du uploader dit clip et sted på nettet også skriver du linket herinde.
Google er ved at lave en video uploader ting men har ikke selv prøver den : https://upload.video.google.com/
Så er der : http://www.freevideoupload.com/
og selvfølgelig : http://www.youtube.com/
og : http://www.zippyvideos.com/

Du kan jo prøve dig frem og se hvad du bedst kan lide.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-09-08 13:41

Flotte billeder Nærmest prof. ...ik' ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-09-08 13:42

Hov : Rigtig kommentar ...forkert 'tråd'. Sorry...

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : Nilsen2005

Dato : 13-09-08 10:10

Tak for svaret refi.

Med venlig hilsen
Allan