/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
IEEXPLORE.EXE Program fejl
Fra : Firstoftwo
Vist : 497 gange
100 point
Dato : 06-09-08 16:50

Jeg får en p...e irriterende diaglogboks frem nåt jeg afslutter mine internetsider med følgene tekst

Instruktionen ved "0x080a4e41" refererede hukommelse ved "0x00000000". Hukommelsen kunne ikke "read".

Klik på OK for at afslutte programmet

Hvordan får jeg den fjernet?

Det er IE 7. Jeg har prøvet at lave en systemgendannelse og jeg har prøvet at geninstallere den.
Der er ingen problemer når jeg afslutter Outlook 2003.
WIN XP pro 4gb Godt og vel 700 gb HD

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-09-08 17:20

prøv at rydde godt og grundigt op i din pc først og fremmest - slet alt i internet explorer (cookies - temp filer - oversig osv osv)

kør diskoprydning

kør diskdefragmentering

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 06-09-08 21:35

Hej
Du skulle vel ikke have installeret SP 3 for nylig. Jeg har set den lave ravage i nogle pc'ere. Prøv at afinstallere den igen .
Hilsen Ingelein

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-09-08 07:03

Ingelein for hulan - det er langt fra alle der har problemer med sp3

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-09-08 07:29

Du KAN have en hardwarefejl - men meddelelsen kommer også af utallige grunde

Prøv at sætte xp disken i drevet og gå i start - kør - skriv sfc /scannow.
Så får du checket og rettet fejl på xp´s systemfiler.
Husk mellemrum mellem c og /

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 07-09-08 10:50

Hej miritdk
Jeg troede det var ok at komme med forslag? Det er jo op til firstoftwo om han vil benytte sig af det - Og han kan vel konstatere om fejlmeddelelsen kom før eller efter at at SP 3 var installeret.
Hilsen Ingelein

Kommentar
Fra : Firstoftwo

Dato : 15-09-08 23:06

Intet af forslagene hjælper, hvordan afinstallerer jeg IE 7, det kan ikke gøres i "tilføj/fjern programmer"

Accepteret svar
Fra : stl_s

Modtaget 100 point
Dato : 17-09-08 12:47

Du kan ikke afinstallere IE7 i SP3. Vil heller ikke være nogen god ide, rent sikkerhedsmæssigt. Prøv lige at lukke for alle vinduer og kørende programmer, exit alle nede ved uret. Start og luk IE7 igen, og se om det er væk.

Er det ikke, så prøv at køre IE7 i diagnose tilstand. Gå i Funktioner -> Internetindstillinger -> Avanceret, og klik på Nulstil. Så ved du om det er et tilføjelsesprogram der laver balladen, hvilket det ofte er.

Godkendelse af svar
Fra : Firstoftwo

Dato : 24-09-08 16:42

Tak for svaret stl_s.