/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Genstridig mail
Fra : refi
Vist : 735 gange
100 point
Dato : 06-09-08 10:26

Kører Vista
Bruger Vista Mail
Har EEN mail der ikke vil lade sig slette fra "uønsket mail" - den har nu "hængt" i månedsvis....

Besked:

Der er opstået en ukendt fejl

Microsoft har en løsning på problemet netop til Vista Mail...

Men et forsøg på at installere denne løsning kommer beskeden:

Denne fil er IKKE aktuel for dig

Hvad faen er det for en gang gøgl ?????

Kan sige så meget at det drejer sig om et at de berømmelige "greetingscards" som Cactus (mit spamprogram) naturligvis har sorteret fra... (men måske også ændret så mail ikke længere kan finde ud af det )

Der er IKKE tale om skidt eller den har været åbnet - og det er som sagt den eneste - ud af måske 10.000vis - der IKKE vil slettes...

Nogen der har været udsat for dette og kender løsningen ????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-09-08 10:39

Citat
ud af måske 10.000vis - der IKKE vil slettes...
det kunne jo være grunden - at du har en overfyldt postkasse

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-09-08 10:45

Nej - det kan IKKE være grunden - den bliver tømt DAGLIGT

Men den efterlader konstant denne ene mail med besked om der er opstået en fejl...

Jeg har en ide om at det "måske" skyldes at den er blevet sorteret fra 2 gange...

Først af Avast og dernæst (i ændret form) som spam (uønsket)

Det der så undrer er at det er sket masser af gange med andre mails UDEN denne fejl.... (også med disse greetingscards)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-09-08 10:49

har du prøvet at videresende den til en webmail ? det hjælper faktisk af og til - du kan jo oprette en til samme brug

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-09-08 10:50

Prøv om du kan slette den i webmail -miljø.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-09-08 10:55

øhh hvis den ikke er sat til at gemme kopi på webmail kan det jo være et problem

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-09-08 10:56

Det er faktisk ikke prøvet - så det bliver lige forsøgt...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-09-08 10:58

Det kan det så ikke....

Et forsøg på videresendelse siger:

Meddelelsen kan ikke findes

Så den eksisterer åbenbart slet ikke.... Den bliver blot vist i oversigten....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-09-08 11:00

Så er det jo egentlig ikke så sært den ikke kan slettes

Så er spørgsmålet - hvordan FJERNER man så henvisningen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-09-08 11:03

I express og outlook var det så vidt jeg husker noget med at slette dbx-filer og hvad ved jeg....

Men det fungerer jo anderledes i Windows Mail

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 06-09-08 13:50

jeg havde samme problem, grunden til det var at jeg havde skrevet , i stedet for . i adressen da jeg rettede det var der inge problem, det samme viser sig hvis hele adressen er forkert, ret den i udbakken.

per

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 06-09-08 13:51

hov det var vist forkert læst af mig bakker ud igen og undskylder

per

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-09-08 14:09

Har du været inde i din udbyders webmail og kigge.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-09-08 14:14

Citat
Har du været inde i din udbyders webmail og kigge.

Nej - hvad skulle jeg dog der - mailen eksisterer jo ikke - det er henvisningen der skal væk....

Skulle det være tilfældet den ligger på webmail og jeg henter den igen - sker det samme jo igen

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 100 point
Dato : 06-09-08 14:29

Ok - det det ved du jo bedst.
Men sådan har jeg tit "ordnet" genstridige mail.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-09-08 14:36

Din ide er også god nok HVIS det var en mail - men det er jo "kun subject"

Godkendelse af svar
Fra : refi

Dato : 24-09-08 15:02

Tak for svaret Eyvind.

Vi kommer det nok ikke nærmere....

Den er forsvundet af sig selv - jeg havde blot glemt spørgsmålet....

Så NEJ

Citat
det det ved du jo bedst

Det gjorde jeg ikke

Men bemærkningen var 5***** værd