/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Lille PC skærm
Fra : Falcham
Vist : 2835 gange
300 point
Dato : 05-09-08 23:08

Hejsa

Jeg søger en PC monitor på mellem 7" og 15" , som kan bruges som en slags servicemonitor.

Det er er meget vigtigt at den ikke fylder for meget.

Den skal helst kunne værer i en laptoptaske.

Skriv gerne uddybende spørgsmål ?

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 160 point
Dato : 05-09-08 23:18

Kig forbi http://www.edbpriser.dk/Products/Showsubcategory.asp?ID=40
men her er den mindste dog 12.1 (siger de) - prøv selv

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 05-09-08 23:23
Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 05-09-08 23:27

oggg til slut - prøv at kigge på (og snak evt, med dem):
- http://nemmegaver.dk/shop/digitale-billedrammer-119c1.html
måske de kan tilsluttes din PC, der sker ikke noget ved at spørge dem

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-09-08 06:30
Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 06-09-08 09:22

I det firma jeg er i har vi små pcer 6-7" vil jeg tro der hænger på væggene til tidsregistrering. De ansatte taster sig ind på et job nummer og der er øjeblikkelig registreret og det er efterfølgende let at udskrive en regning. De kører med en fuld version XP Pro.
Men hvad de koster ved jeg desværre ikke men kan da sagten undersøge det.

Godkendelse af svar
Fra : Falcham

Dato : 03-10-08 19:50

Tak for svaret CLAN.

Det var godt nok ikke lige det jeg søgte efter, med da du er "nærmest" får du point.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 03-10-08 22:00

Hej Falcham... det var jo ikke så godt, men jeg takker for points
Go' weekend