/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
dinhost.net vildt langsom
Fra : scootergrisen
Vist : 381 gange
100 point
Dato : 05-09-08 22:27

Hej er her nogle andre som oplever at http://dinhost.net og hjemmesider derpå. f.eks http://mentos.wep.dk er langsom ?

Det er næsten hele tiden der er problmer med mit hjemmeside efter jeg har lagt den der på.
Enten er den total langsomt eller også virker det slet ik.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 06-09-08 08:12

De virker da hurtigt her hos mig, så måske skulle du have en mistanke rettet mod din egen PC, som kan have samlet noget snavs op, der bruger (misbruger) dine resourcer.

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 06-09-08 08:28

Jeg har heller ikke problemer på siderne. Det går da hurtigt nok.
Som severino er inde på, skal du koncentrere dig om din egen pc.
Kør diskoprydning og defragmentering (jævnligt).
Tip: Download Ad-Aware (gratis), kør programmet og slet udvedkommende "sager" på din PC.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 06-09-08 09:07

Ag-Aware er et udemærket program, men har det lige som de fleste andre programmer på markedet. Det kommer IKKE i alle krogene og se heller ikke alle afskygninger af snavs.
Det er derfor nødvendigt at have et antal programmer, når der skal gøres rent, så man kommer ud over det hele.
Der findes endnu ingen programmer, der kan bryste sig af, at kunne klare alle problemer i en arbejdsgang.
Men det nævnte program er et af dem, som du bør benytte dig af.

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 06-09-08 10:16

severino - det er jeg klar over, men filosofien er: hellere noget end slet ingenting.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 06-09-08 12:04

Okay jeg mente heller ikke at det var langsomt heletiden men tit. Lige nu virker det super godt men det er næsten hver dag eller hver anden i perioder hvor det er totalt langsomt eller kommer med en fejl besked.

Er her nogle andre som har hjemmeside derinde ?

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 06-09-08 12:33

Jamen, så er du vel på et netværk med mange brugere.
Hastigheden på forbindelsen vil der være afhængig af, hvor mange der er "på", og hvordan de bruger forbindelsen (video, film o.l.)

Kommentar
Fra : severino

Dato : 06-09-08 14:47

Hvaaaaaa Brokke, hentyder du til at jeg er uformlig, bare fordi jeg både går med livrem og seler?

Og til dig scootergrisen; nu kan det jo også komme an på, hvor du bor, hvilken central du køre ind over og trafiktætheden i forhold til den liniekapasitet der er til denne server, som du er tilsluttet.
Så fejlen kan sagtens ligge andre steder.
Hvis du f.eks. har mere end en maskine koblet på netværk, og der er forskel på disse to på det samme netværk, så kan man få et fingerprej, om det er lokalt eller globalt.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 06-09-08 15:15

Alle de andre hjemmeside jeg besøger virker fint så jeg er rimelig sikker på det ikke er noget med min computer at gøre.

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 06-09-08 15:22

Citat
Hvaaaaaa Brokke, hentyder du til at jeg er uformlig, bare fordi jeg både går med livrem og seler?

Kunne aldrig falde mig ind ------------ og dog!!!

Jeg kunne også godt tænke mig at gå med livrem og seler - har bare ikke kunne finde et par seler, der er bygget i rundbuestil

Kommentar
Fra : severino

Dato : 06-09-08 15:56

Så skiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiide med det; når bare den bedre halvdel er glad for hvert et kilo, og at man stadig selv kan slæbe dem selv, så går det sikkert nok!

Annuller spørgsmålet
Fra : scootergrisen

Dato : 24-09-08 15:09

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål