/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Hjælp til titel på musikstykke
Fra : Mrpede25
Vist : 626 gange
20 point
Dato : 05-09-08 22:01

Hej
Er der nogen der kan hjælpe mig med titlen på dette stykke musik:

http://www.youtube.com/watch?v=wZnXSYwgM9s&feature=related

Jeg har i flere år ledt efter titlen - giver total kuldegys
- Alt hjælp er velkommen

Pede
P.S. ked af at jeg ikke kan give så mange point - eftersom jeg er ny bruger

Accepteret svar
Fra : yearhouse

Modtaget 30 point
Dato : 05-09-08 22:07
Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 05-09-08 22:10

Jeg vil næsten tro det er et Russisk, men er ikke sikker, jeg har hør et Russisk kor synge det.
Men jeg skal nok lede, da jeg selv gerne vil vide det nu, efter at have set det

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 05-09-08 22:12
Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 05-09-08 22:12

Den hedder i hvert fald "Conquest of Paradise"
Og det er en Verdenskunstner (efter min smag) Vangelis som er komponisten

)tror jeg har det meste musik af ham)

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 05-09-08 22:13

Før "Yearhouse" indlæg ville jeg skyde på Den Russiske Hær´s herrekor og Jean Michel Jarre.

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 05-09-08 22:15

Det var da en god oplysning yearhouse, for mit vedkommende vil jeg sige tak

Godkendelse af svar
Fra : Mrpede25

Dato : 05-09-08 22:21

Tak for hjælpen yearhouse, lige det jeg søgte. så må man jo sætte sig og lytte til noget af det andet han har lavet :)

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 06-09-08 12:27

Har du prøvet at læse teksten, der står ovre i rubrikken til højre?
Der står faktisk både kunstnernavn og titel på stykket

Gert