/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Office 2007
Fra : LoneS
Vist : 678 gange
75 point
Dato : 05-09-08 21:52

Hej alle sammen

Kan I hjælpe os vi har købt office 2007 for et par måneder siden. Men vi er kommet til at smide produktnøglen væk/ koden.
Ligger denne produktnøgle / kode ikke på cd´en og hvis den gør hvor henne????
Har snakket med Microsoft men de ville ikke hjælpe os.

Hilsen LoneS

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 05-09-08 21:54

Da i købte programmet lå det i en folder, på den folder plejer produktkoden at sidde.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-09-08 21:56

Hvis Office er installeret, så er der håb for at i kan finde nummeret, hvis i kun har den på cd, så nej

Kommentar
Fra : LoneS

Dato : 05-09-08 21:58

Hej med jer

Vi er kommet til at tænke på at vi har jo lagt office pakken ind på en af computerene herhjemme.
Ligger koden stadigvæk så derpå og tror i at vi kan finde den og hvorhenne hvis man kan ????

Hilsen LoneS

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-09-08 22:01

Du har en mulighed med SIW

Kommentar
Fra : LoneS

Dato : 05-09-08 22:04

Hej o.v.n

Det du mener er at vi skal finde SIW på den anden computer som vi har instaleret office 2007 pakken på?.

Hilsen LoneS

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 85 point
Dato : 05-09-08 22:04

Her henter du programmet: http://www.gtopala.com/siw-download.html men jeg ved ikke om den kan finde koden, kun at den muligvis kan

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-09-08 22:06

Ja installer SIW og kør programmet for at se hvad den finder, den finder næsten, alt også dine kodeord

Kommentar
Fra : LoneS

Dato : 05-09-08 22:12

Hej o.v.n

Cd´en ligger jo i cd drevet hvordan skulle SIW kunne finde koden på den. Skal vi instalere SIW på den computer vi har office 2007

Hilsen LoneS

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-09-08 22:45

Du kan ikke finde koden på CDen, men der er en mulighed med at finde koden i den installerede Office

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 05-09-08 22:47
Kommentar
Fra : bela

Dato : 05-09-08 23:05

prøv med Belarc Advisor,den finder nøglen

Kommentar
Fra : Jonassen

Dato : 06-09-08 00:19

Alternativt kan du bruge Magic jellybean. Den finder produktkoden til både windows og office.

http://www.magicaljellybean.com/keyfinder/

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 06-09-08 09:05

LoneS har du kigget på æsken?

Citat
Kan I hjælpe os vi har købt office 2007 for et par måneder siden. Men vi er kommet til at smide produktnøglen væk/ koden.
Ligger denne produktnøgle / kode ikke på cd´en og hvis den gør hvor henne????

Vil det sige, at du ikke opbevarer CD'en i den leverede æske?
Produktnøglen burde sidde på siden af æsken, det gælder f.eks. på min udgave af "Office 2007 til hjemmet og studiet".
Når nu Microsoft har gjort sig umage ved, at lave en fornuftig æske til opbevaring af CD'en - bør den også opbevares der.

Godkendelse af svar
Fra : LoneS

Dato : 07-09-08 12:12

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-09-08 12:15

Selv tak, fandt du koden?